Nienumeryczny, przechodni konkurs translatorski DE->PL (2)

Polish translation: Moje 5 gr.

02:45 Apr 25, 2005
German to Polish translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
German term or phrase: Nienumeryczny, przechodni konkurs translatorski DE->PL (2)
Witam szanownych konkursowiczow!!!

Prosze zmierzyc sie z tym :)

"Wer dauernd Kaffeepausen macht,
kann nicht alle Tassen im Schrank haben"
Yoanna
United States
Polish translation:Moje 5 gr.
Explanation:
Kto kafke popija, ten ma fju-bździu nad szyją.
:)

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 10 mins (2005-04-25 13:55:44 GMT)
--------------------------------------------------

No dobra, dobra:
\"Kto kafke w kubkach duzych popija,
ten ma fju-bździu w szafce nad szyją.\"

A mozemy zrobic konkurs na najbzdurniejsze tlumaczenie :) Bo akurat te mi ida najlepiej...
Selected response from:

Aleksandra Kwasnik
Germany
Grading comment
:)))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Przeswietni obywatele!
marpski
5 +1Maj answeter :)
SATRO
4 +1Moje 5 gr.
Aleksandra Kwasnik
3 +1:-)
zuvi
3 +1nr 2
A_Lex


Discussion entries: 8





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
nr 2


Explanation:
Kto przy kawie spędza dnie,
Ten ma klepki tylko dwie* :-))

*zamiast pięciu :-))

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 26 mins (2005-04-25 11:12:07 GMT)
--------------------------------------------------

wersja przed kaw± popołudniow±:

Komu bez kawy żyje się trudno,
Ten pod sufitem nie może mieć równo.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 43 mins (2005-04-25 12:28:54 GMT)
--------------------------------------------------

wersja numer trzy:

Gdy ci pi±tej klepki brak,
że¶ kawy smakoszem to dobry znak.

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 10 mins (2005-04-25 13:55:38 GMT)
--------------------------------------------------

ha, po dopisku Yoanny mam takie co¶:

Kto kawy nadużywa,
Ten dużo szkła zużywa.

i:

Komu kawa bardzo smakuje,
Temu kubeczków w szafce brakuje.

:-)

A_Lex
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zuvi: Za kubeczki w szafce!
3 hrs
  -> kiedy kubeczki wyjd± mi z szafki, to znak, ¿e do¶æ na dzisiaj kawki :-) dziêki!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Moje 5 gr.


Explanation:
Kto kafke popija, ten ma fju-bździu nad szyją.
:)

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 10 mins (2005-04-25 13:55:44 GMT)
--------------------------------------------------

No dobra, dobra:
\"Kto kafke w kubkach duzych popija,
ten ma fju-bździu w szafce nad szyją.\"

A mozemy zrobic konkurs na najbzdurniejsze tlumaczenie :) Bo akurat te mi ida najlepiej...

Aleksandra Kwasnik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
:)))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: Za szafkê nad szyj¹!! :) // Nic nie szkodzi, i tak ich pokonamy w szrankam mój Ssssskarbie, niedobra Alusia!! Pokonamy j¹ mój Ssssssskarbie, tak, tak odbierzemy jej laury Ssssskarbie...
7 hrs
  -> Dziekuje uprzejmie za docenienie mojego skromnego talentu... Nie odwzajemnie sie niestety, bo bys wtedy mial DWA egrije, a tego bysmy nie zdzierzyli! :-P

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
:-)


Explanation:
Bys jasna mial glowe i chec do zabawy,
Nie sluchaj Kolegow i napij sie kawy!


--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 27 mins (2005-04-25 14:12:54 GMT)
--------------------------------------------------

W ProZnaniu zabraklo kawy ?- A ja mam pelny dzbanek !
Zapraszam Was serdecznie na kilka filizanek!



zuvi
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A_Lex: brawo! otó¿ to - czas na kawê :-))
6 mins
  -> A mnie od rana meczy mysl jedyna .....bo ja zamiast kawy wole lampke wina!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Przeswietni obywatele!


Explanation:
Chetnie podejmuje rekawice, i poddaje ponizsze pod obstrzal krytyki :)

"Ma we lbie kielbie, kto dla
malej czarnej wciaz pelen uwielbien"

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 20 mins (2005-04-25 16:05:56 GMT)
--------------------------------------------------

No, to jeszcze jeden strzal prosze ->

\"O, psychotyczny kawy maniaku,
bacz co Cie czeka w zlewozmywaku!\"

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 21 mins (2005-04-25 16:06:23 GMT)
--------------------------------------------------

No, to jeszcze jeden strzal prosze ->

\"O, psychotyczny kawy maniaku,
bacz co Cie czeka w zlewozmywaku!\"

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 22 mins (2005-04-25 16:07:53 GMT)
--------------------------------------------------

...to od tej kawy drzenie rak, i podwojne posty ;)

marpski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: Dobre, Panie, dobre!! (mo¿e nie tak jak moje, ale jednak dobre :-P)
6 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Maj answeter :)


Explanation:
Werszyn łan (plakatowo-edukacyjno-namurowa):

Kto pija dużo kawy, ma zaiste łeb cherlawy.

Dalsze WerszynZ niedługo...

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs 41 mins (2005-04-25 13:26:52 GMT)
--------------------------------------------------

Stłuczkę szklaną w głowie chyba ma,
kto od ranka do zmierzchu woła \"O Kawo ma!!\"

We łbie trza mieć tylko \"szerby\", by kawą się raczyć, zamiast dobrej \"herby\" :)

Może być?

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs 0 min (2005-04-25 21:45:38 GMT)
--------------------------------------------------

Kubeczków w szafce mi już brakuje, bo se od ranka dzielnie kawkuję...
Kto kawą nastrój zły zwykł poprawiać, ten po godzince nie ma w co nalać...




SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  marpski: ... a kto ja mlekiem zniewazy, tego w piekle beda smazyc...
4 hrs
  -> ... mleko i cukier - zwane nies³usznie os³od¹ - do zbrodni mo¹ rêkê niechybnie przywiod¹!! ...




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search