Krabbelkreis

Polish translation: grupa zabawowa (niemowlaków)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Krabbelkreis
Polish translation:grupa zabawowa (niemowlaków)
Entered by: skowronek

10:04 Oct 18, 2010
German to Polish translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
German term or phrase: Krabbelkreis
Prosze o sugestie dot. tlumaczenia, nie o wyjasnienie o co chodzi.
AgiH
grupa zabawowa
Explanation:
Propozycja, aczkolwiek także już, jak widzę w Internecie (patrz link), używana.
Skłaniałabym się w każdym razie do pojęć z użyciem słowa "grupa" kierując się tym, że w podobnych przypadkach mówi się np. "grupa terapeutyczna", "grupa samopomocy" itd.
Selected response from:

skowronek
Germany
Grading comment
dziekuje i pozdrawiam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4grupa zabawowa
skowronek
3 +1spotkania rodziców z małymi dziećmi
MonikaCzech


Discussion entries: 2





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
spotkania rodziców z małymi dziećmi


Explanation:
ew. miejsce spotkań rodziców z małymi dziećmi

MonikaCzech
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jo_Li: Sklaniam sie do tej definicji i tez znalazlam linka: http://www.pmk-norymberga.de/spotkania-czwartkowe/czwartkowe... w tych spotkaniach nie chodzi tylko o dzieci, ale tez o rodzicow, ktorzy wymieniaja sie doswiadczeni
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
grupa zabawowa


Explanation:
Propozycja, aczkolwiek także już, jak widzę w Internecie (patrz link), używana.
Skłaniałabym się w każdym razie do pojęć z użyciem słowa "grupa" kierując się tym, że w podobnych przypadkach mówi się np. "grupa terapeutyczna", "grupa samopomocy" itd.


    Reference: http://www.naszraciborz.pl/aktualnosci/caly/2/11506.html
skowronek
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziekuje i pozdrawiam

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: grupa zabawowa niemowlaków (bo o tą grupę wiekową chodzi)
9 mins
  -> Dziękuję. Zgadzam się z dookreśleniem, ewentualnie "dzieci małych", "dzieci do lat 3" itd. - w zależności od faktycznego profilu danej grupy.

agree  nikodem
2 hrs
  -> Dziękuję

agree  Mateusz Batelt
3 hrs
  -> Dziękuję

agree  Sonja Stankowski
8 hrs
  -> Dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search