Die katholische Kirche denkt in weiten Zeiträumen

Polish translation: Kościół Katolicki działa w szerszej perspektywie

10:33 Apr 13, 2005
German to Polish translations [Non-PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
German term or phrase: Die katholische Kirche denkt in weiten Zeiträumen
Artyku³ o papie¿u (ocena jego pontyfikatu)
Agnieszka
Polish translation:Kościół Katolicki działa w szerszej perspektywie
Explanation:
nie tlumaczył bym dosłowinie tego denkt bo to słabo brzmi po polsku, poza tym "perspektywa czasowa" też nie bardzo, sama perspektywa powinna wystarczyć lub ew "dłuży przedział czasu"
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Kościół katolicki myśli długodystansowo
Andrzej Mierzejewski
4Kościół Katolicki działa w szerszej perspektywie
Maciej Andrzejczak
3 +1kosciol katolicki rozwaza/mysli w szerokich przedzialach/okresach/kategoriach czasowych
Radson


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Die katholische Kirche denkt in weiten Zeiträumen
kosciol katolicki rozwaza/mysli w szerokich przedzialach/okresach/kategoriach czasowych


Explanation:
propozycja z potencjalem do "upiekszenia" :O)

Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Kwasnik
2 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Die katholische Kirche denkt in weiten Zeiträumen
Kościół Katolicki działa w szerszej perspektywie


Explanation:
nie tlumaczył bym dosłowinie tego denkt bo to słabo brzmi po polsku, poza tym "perspektywa czasowa" też nie bardzo, sama perspektywa powinna wystarczyć lub ew "dłuży przedział czasu"

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Die katholische Kirche denkt in weiten Zeiträumen
Kościół katolicki myśli długodystansowo


Explanation:
propozycja. Tytuł artykułu nie powinien być długi.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bozena Meske
22 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search