Führungs-Index

Polish translation: Indeks lidera

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Führungs-Index
Polish translation:Indeks lidera
Entered by: JEAdamczyk

14:53 Mar 15, 2012
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources / Ankieta pracownicza i opracowanie wyników
German term or phrase: Führungs-Index
Chodzi o wskaźnik. W ankiecie mowa o wskaźniku zadowolenia (Zufriedenheit-Index) pracownika. Oceniane jest także kierownictwo.
JEAdamczyk
Poland
Indeks lidera
Explanation:
Indeks lidera jest to wskaźnik stosowany w badaniach opinii pracowników na temat kadry zarządzającej.

Führungs-Index można również przetłumaczyć bardziej opisowo jako "wskaźnik oceny stylu kierowania/ przywództwa/zarządzania".
Selected response from:

Dominika Karnik
Germany
Grading comment
Dziękuję Pani Dominiko. Faktycznie indeks lidera będzie tu najodpowiedniejszym terminem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Indeks lidera
Dominika Karnik
3wskaźnik kadry kierowniczej
Mariusz Wstawski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Indeks lidera


Explanation:
Indeks lidera jest to wskaźnik stosowany w badaniach opinii pracowników na temat kadry zarządzającej.

Führungs-Index można również przetłumaczyć bardziej opisowo jako "wskaźnik oceny stylu kierowania/ przywództwa/zarządzania".

Dominika Karnik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję Pani Dominiko. Faktycznie indeks lidera będzie tu najodpowiedniejszym terminem.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  nikodem
4 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wskaźnik kadry kierowniczej


Explanation:
wskaźnik kadry kierowniczej

Mariusz Wstawski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search