die Seele baumeln lassen

Polish translation: relaksować się

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:die Seele baumeln lassen
Polish translation:relaksować się
Entered by: aga atrans

07:54 Apr 14, 2008
German to Polish translations [PRO]
Idioms / Maxims / Sayings
German term or phrase: die Seele baumeln lassen
opis wyposażenia wnętrza restauracji: "Lichtdurchflutete Räume und schöne Einrichtung schaffen ein Ambienrte in dem es den Gästen leicht fällt die Seele baumeln zu lassen
aga atrans
relaksować się
Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 26 Min. (2008-04-14 08:20:33 GMT)
--------------------------------------------------

odpoczywać od codziennego stresu, ale to już kieruje uwagę na negatywne sprawy, a takich skojarzeń tu nie powinno wg mnie być
Selected response from:

Magdallena
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2relaksować się
Magdallena
4odprężyć się / rozluźnić się
DagHol


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
relaksować się


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 26 Min. (2008-04-14 08:20:33 GMT)
--------------------------------------------------

odpoczywać od codziennego stresu, ale to już kieruje uwagę na negatywne sprawy, a takich skojarzeń tu nie powinno wg mnie być

Magdallena
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  iceblue
2 hrs
  -> dzięki!

agree  klick
2 days 1 hr
  -> dzięki!

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odprężyć się / rozluźnić się


Explanation:
podpowiadane tu dwa ekwiwalenty to synonimy zaproponowanego już tłumaczenia -- ale przecież mogą się przydać :-) ! a może do tego tekstu pasowałyby wyrażenia bardziej opisowe, lżejsze w tonie? np.
"stwarzają / tworzą atmosferę sprzyjającą odprężeniu/ pozwalającą duszy bujać w obłokach / wprowadzającą w dobry nastrój / zapewniającą radość dla ducha i przyjemność dla oka".

DagHol
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search