"Sprich zu mir, dass ich dich sehe"

Polish translation: Przemów do mnie, a powiem Ci kim jesteś

08:39 Jul 13, 2010
German to Polish translations [PRO]
Idioms / Maxims / Sayings / idiomy, powiedzenia
German term or phrase: "Sprich zu mir, dass ich dich sehe"
"Sprich zu mir, dass ich dich sehe" - das soll ein Sprichwort sein.
pasjonatka77
Polish translation:Przemów do mnie, a powiem Ci kim jesteś
Explanation:
Może w ten sposób? Przysłowie, powiedzenie, które często zmienia pierwszą część zdania.
Selected response from:

JEAdamczyk
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Przemów do mnie, a powiem Ci kim jesteś
JEAdamczyk
3Przemów do mnie, a ujrzę cię (jakim jesteś)
nikodem


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Przemów do mnie, a ujrzę cię (jakim jesteś)


Explanation:
W takim razie ... propozycja.

nikodem
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 35

23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
\"Sprich zu mir, dass ich dich sehe\"
Przemów do mnie, a powiem Ci kim jesteś


Explanation:
Może w ten sposób? Przysłowie, powiedzenie, które często zmienia pierwszą część zdania.

JEAdamczyk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search