pytanie konkursowe 4/IX

Polish translation: 4/IX

13:33 Oct 1, 2004
German to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Idioms / Maxims / Sayings / konkurs
German term or phrase: pytanie konkursowe 4/IX
a dziœ tak z zaskoczenia postanowi³am zaatakowaæ i czujnoœæ Wasz¹ sprawdziæ :->

Freundschaft zwischen Frauen ist nur ein Waffenstillstand.

piêkne, czy¿ nie? ;-)
A_Lex
Poland
Polish translation:4/IX
Explanation:
Czasem masz wrażenie, że kobiety się ze sobą przyjaźnią,
a to jedynie znak, że ich broń wzajemnie napawa je bojaźnią.
Selected response from:

Agnieszka Hayward
Poland
Grading comment
tym razem musiałam prosić o konsultacje zaufanego, tajnego pomocnika, bo, no cóż, nie ułatwiacie mi wyboru..:-)

jednogłośnie wygrywa wersja tygru - ta dam! - 4 punkty - za niebanalne rymy, zgrabność i polot
drugie miejsce lim0nka - 3 punkty - za rozwianie wątpliwości
po 2 punkty Jerzy i Staszek - za ładny wierszyk (Jerzy) i za ciołka na kołku (Staszek)
dodatkowy punkt za podanie kraju pochodzenia otrzymuje dziś Ania.
:-))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1IX/4
Anna Bittner
5XI/4 ewosruknok einatyp
SATRO
34/IX
Klet
3IX/4
lim0nka
34/IX
Agnieszka Hayward
1ładne
Jerzy Czopik


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
IX/4


Explanation:
Francja!!!!!!!!!!!!!

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2004-10-01 13:46:45 GMT)
--------------------------------------------------

Przyjaźń między kobietami to zaledwie zawieszenie broni.

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: dok³adnie to chcia³em napisaæ ;-P
14 mins

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
4/IX


Explanation:
Czasem masz wrażenie, że kobiety się ze sobą przyjaźnią,
a to jedynie znak, że ich broń wzajemnie napawa je bojaźnią.


Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
tym razem musiałam prosić o konsultacje zaufanego, tajnego pomocnika, bo, no cóż, nie ułatwiacie mi wyboru..:-)

jednogłośnie wygrywa wersja tygru - ta dam! - 4 punkty - za niebanalne rymy, zgrabność i polot
drugie miejsce lim0nka - 3 punkty - za rozwianie wątpliwości
po 2 punkty Jerzy i Staszek - za ładny wierszyk (Jerzy) i za ciołka na kołku (Staszek)
dodatkowy punkt za podanie kraju pochodzenia otrzymuje dziś Ania.
:-))

1 day 10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
IX/4


Explanation:
Choćby wyglądało, że kobiety lubią się szalenie,
nie sądź po pozorach; to zaledwie broni zawieszenie.

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Polish

1 day 19 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
ładne


Explanation:
Nawet jeśli zwą przyjaźnią
swój stosunek dwie kobiety,
zawieszenie broni przypomina
przyjaźń taka nam, niestety.

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8

2 days 18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
4/IX


Explanation:
To, co się przyjaźnią pomiędzy kobietami być wydaje, to tylko na następny atak w napięciu oczekiwanie.

Klet
PRO pts in category: 8

3 days 4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
XI/4 ewosruknok einatyp


Explanation:
Przyjaźń między kobietami??
Ciołku!!
Toż to zawieszenie broni!!
Na kołku...

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search