pytanie konkursowe 8/IX

Polish translation: 8/IX

20:45 Oct 5, 2004
German to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Idioms / Maxims / Sayings / konkurs
German term or phrase: pytanie konkursowe 8/IX
Wer fragt, ist ein Narr für fünf Minuten. Wer nicht fragt, bleibt ein Narr für immer.

takie, o :-))
A_Lex
Poland
Polish translation:8/IX
Explanation:
Pytając raz z siebie głupca robisz,
nie pytając na zawsze nim zostajesz.
Selected response from:

Klet
Grading comment
pytanie ósme wygrywa klet i otrzymuje 4 punkty

punkt dodatkowy za kraj pochodzenia dla Ani,
a specjalne wyróżnieniowe 2 punkty otrzymuje cynkol :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4CHINY!
Anna Bittner
3hardcore (w pewnym sensie)
cynkol
38/IX
Klet
38/IX
Agnieszka Hayward
2dzisiaj antystresowo
Jerzy Czopik


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
dzisiaj antystresowo


Explanation:
Kto pytając wiedzy pragnie,
błazna z siebie robi składnie.
Lecz kto z pytania rezygnuje,
całe życie się błaznuje.

Zapytasz, zbłaźnisz się na pięć minut. Nie chcesz pytać - błaznem zostaniesz.

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
8/IX


Explanation:
Zapytasz –
się zbłaźnisz.
Nie zapytasz –
swym błazeństwem wieczność rozdrażnisz.


Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
8/IX


Explanation:
Pytając raz z siebie głupca robisz,
nie pytając na zawsze nim zostajesz.


Klet
PRO pts in category: 8
Grading comment
pytanie ósme wygrywa klet i otrzymuje 4 punkty

punkt dodatkowy za kraj pochodzenia dla Ani,
a specjalne wyróżnieniowe 2 punkty otrzymuje cynkol :-)

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
CHINY!


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 1 hr 14 mins (2004-10-06 21:59:23 GMT)
--------------------------------------------------

Kto pyta staje się głupcem na pięć minut. Kto nie pyta, czyni z siebie głupca na całe życie.

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

2 days 11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hardcore (w pewnym sensie)


Explanation:
Jak kto pyta, to mowia, ze upierdliwy i go olewaja.
Jak kto nie pyta, mowia, ze jest normalny i biora za swego...


cynkol
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search