Teilkaskoschaden

Polish translation: szkoda z tytulu ubezpieczenia częściowego Auto-Casco

09:08 Nov 21, 2006
German to Polish translations [PRO]
Insurance / KFZ-Versicherung
German term or phrase: Teilkaskoschaden
Ich bin heute in einen Verkehrsunfall mit oder ein Teilkaskoschaden verwickelt worden.

Nie wiem czy w zdaniu jest jakis błąd, ale go nie rozumiem, może ktos ma jakis pomysł.
Kinzer
Polish translation:szkoda z tytulu ubezpieczenia częściowego Auto-Casco
Explanation:
szkoda z tytulu ubezpieczenia częściowego Auto-Casco

szkoda z tytulu ubezpieczenia Teilkasko

Vollkasko i Teilkasko to znacznie rozniace sie rodzaje ubezpieczenia AC. Z Teilkasko wylaczone sa czesci swiadczen i pokrytych ryzyk zawartych w Vollkasko (jak sama nazwa wskazuje :-)


Ubezpieczenie pojazdu

Oprócz obowiązkowego ubezpieczenia OC istnieje możliwość wykupienia pełnego lub częściowego ubezpieczenia Auto-Casco.

http://www.handbuch-deutschland.de/book_pl.html
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1szkoda z tytulu ubezpieczenia częściowego Auto-Casco
Crannmer
3szkoda częściowa z tytułu ubezbieczenia casco
Agnieszka Parfinowicz-Wstawska


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szkoda częściowa z tytułu ubezbieczenia casco


Explanation:
szkoda częściowa z tytułu ubezbieczenia casco

ale całe zdanie wydaje się nieco dziwne

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2006-11-21 09:17:36 GMT)
--------------------------------------------------

"ubezpieczenia"

Agnieszka Parfinowicz-Wstawska
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
szkoda z tytulu ubezpieczenia częściowego Auto-Casco


Explanation:
szkoda z tytulu ubezpieczenia częściowego Auto-Casco

szkoda z tytulu ubezpieczenia Teilkasko

Vollkasko i Teilkasko to znacznie rozniace sie rodzaje ubezpieczenia AC. Z Teilkasko wylaczone sa czesci swiadczen i pokrytych ryzyk zawartych w Vollkasko (jak sama nazwa wskazuje :-)


Ubezpieczenie pojazdu

Oprócz obowiązkowego ubezpieczenia OC istnieje możliwość wykupienia pełnego lub częściowego ubezpieczenia Auto-Casco.

http://www.handbuch-deutschland.de/book_pl.html

Crannmer
PRO pts in category: 60
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Urszula Kołodziej
53 mins
  -> thx




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search