Hieran liegt auch das erforderliche berechtigte Interesse an der Verarbeitung de

Polish translation: uprawniony interes

18:00 May 29, 2018
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Internet, e-Commerce / Datenschutzerklärung
German term or phrase: Hieran liegt auch das erforderliche berechtigte Interesse an der Verarbeitung de
również tutaj dot. celu przechowywania danych
Ainesita
Germany
Polish translation:uprawniony interes
Explanation:
Proszę korzystać z polskiej wersji rozporządzenia RODO i nie tłumaczyć tych pojęć samodzielnie.
Selected response from:

Małgorzata Wilczyńska
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5uprawniony interes
Małgorzata Wilczyńska
3 +1Nasz uzasadniony interes w przetwarzaniu danych również leży w tych celach
Piotr Hasny


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
uprawniony interes


Explanation:
Proszę korzystać z polskiej wersji rozporządzenia RODO i nie tłumaczyć tych pojęć samodzielnie.


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=celex:320...
Małgorzata Wilczyńska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marta Szkodzińska: prawnie uzasadniony interes
47 mins
  -> Tak, oczywiście, przepraszam. Chodziło mi raczej o zwrócenie uwagi na konieczność korzystania z tekstu źródłowego, niż podanie gotowej odpowiedzi

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Nasz uzasadniony interes w przetwarzaniu danych również leży w tych celach


Explanation:
RODO a legalność przetwarzania danych osobowych
https://blog-daneosobowe.pl/rodo-a-legalnosc-przetwarzania-d...
26 kwi 2017 - Definicja przetwarzania danych na gruncie RODO, w praktyce nie różni się od ... jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów. ... klient zainteresowany naszą ofertą i podaje nam swoje dane w celu .... Taką podstawę przetwarzania tych danych podaje również Generalny ...


    https://blog-daneosobowe.pl/rodo-a-legalnosc-przetwarzania-danych
Piotr Hasny
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Chodziło mi oczywiście o zgrabne sformułowanie zdanie, jak najbardziej korzystam z wersji oryginalnej, jeżeli chodzi o słownictwo.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marta Szkodzińska: PRAWNIE uzasadniony interes, ale generalnie można pominąć :)
33 mins
  -> Dziekuję!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search