marktbreiter EPRA 250

Polish translation: obejmujący cały rynek EPRA 250

13:43 Dec 12, 2007
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Investment / Securities / gielda; nieruchomości
German term or phrase: marktbreiter EPRA 250
Aktienkurs deutlich unter dem inneren Wert
Der Aktienkurs der (nazwa spolki) ging im Berichtszeitraum deutlich zurück, der Trend des ersten Quartals setzte sich damit auch im zweiten Quartal fort. Die Aktie entwickelte sich dabei grundsätzlich dem allgemeinen Markttrend entsprechend, so gab der marktbreite EPRA 250 in diesem Zeitraum um XX,X Prozent nach. Zum Quartalsende, am 31. Oktober 2007 betrug der xxx-Kurs xxx Euro. Im Jahresabstand bedeutet das zwar ein Minus von xxx Prozent, seit der Emission im Dezember 2003 wurde damit dennoch eine durchschnittliche Jahresperformance von xxx Prozent erreicht.
klick
Poland
Polish translation:obejmujący cały rynek EPRA 250
Explanation:
ewent. obejmujący spółki całego rynku indeks EPRA 250.

Autor podkreśla tu, że nie jest to indeks spółek określonej wielkości (np. tylko spółek dużych), lecz obejmuje wszystkie spółki giełdowe działające w tym segmencie.
Pozdr

--------------------------------------------------
Note added at 10 Stunden (2007-12-13 00:27:17 GMT)
--------------------------------------------------

sorry, pierwsza wersja do uzupełnienia: obejmujący cały rynek indeks EPRA 250
Selected response from:

Dariusz Prasalski
Grading comment
dzięki serdeczne
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5indeks EPRA
Paulina Kocenko (X)
4obejmujący cały rynek EPRA 250
Dariusz Prasalski


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
indeks EPRA


Explanation:
indeks EPRA (Europe Public Real Estate Index)

Paulina Kocenko (X)
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: a co z "marktbreit"?


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obejmujący cały rynek EPRA 250


Explanation:
ewent. obejmujący spółki całego rynku indeks EPRA 250.

Autor podkreśla tu, że nie jest to indeks spółek określonej wielkości (np. tylko spółek dużych), lecz obejmuje wszystkie spółki giełdowe działające w tym segmencie.
Pozdr

--------------------------------------------------
Note added at 10 Stunden (2007-12-13 00:27:17 GMT)
--------------------------------------------------

sorry, pierwsza wersja do uzupełnienia: obejmujący cały rynek indeks EPRA 250

Dariusz Prasalski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
dzięki serdeczne




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search