Festplattenspiegelung

Polish translation: lustrzane odbicie (kopia) dysku twardego

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Festplattenspiegelung
Polish translation:lustrzane odbicie (kopia) dysku twardego
Entered by: Piotr Hasny

14:21 Feb 13, 2018
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
German term or phrase: Festplattenspiegelung
Sposoby zabezpieczania danych osobowych
"- schriftliche Konzeption des Schutzprogrammes (Virenschutzkonzept)
- Einsatz von Festplattenspiegelung
Agiks
lustrzane odbicie (kopia) dysku twardego
Explanation:
https://www.computerworld.pl/news/Lustrzane-odbicie-dysku,36...

Lustrzane odbicie dysku

lub

kopia lustrzana dysku - bez przerywania działania systemu jako backup
#1 29 Gru 2016 15:02
Witam
Poszukuję metody/rozwiązania na robienie kopi lustrzanej dysku na komputerach z windows 7, 10, i server 2012 ewentualnie również xp.
Chciałbym w jakiś sposób robić taką kopię najlepiej automatycznie ewentualnie może być też ręcznie bez przerywania pracy systemu. Jest to spowodowane tym, że niektóre z tych komputerów to serwery i muszą pracować cały czas.

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3288618.html


--------------------------------------------------
Note added at 7 Tage (2018-02-20 14:56:21 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

dziękuję!
Selected response from:

Piotr Hasny
Poland
Grading comment
Dzięki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3lustrzane odbicie (kopia) dysku twardego
Piotr Hasny
3klonowanie dysku twardego
Tamod


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
klonowanie dysku twardego


Explanation:


Tamod
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lustrzane odbicie (kopia) dysku twardego


Explanation:
https://www.computerworld.pl/news/Lustrzane-odbicie-dysku,36...

Lustrzane odbicie dysku

lub

kopia lustrzana dysku - bez przerywania działania systemu jako backup
#1 29 Gru 2016 15:02
Witam
Poszukuję metody/rozwiązania na robienie kopi lustrzanej dysku na komputerach z windows 7, 10, i server 2012 ewentualnie również xp.
Chciałbym w jakiś sposób robić taką kopię najlepiej automatycznie ewentualnie może być też ręcznie bez przerywania pracy systemu. Jest to spowodowane tym, że niektóre z tych komputerów to serwery i muszą pracować cały czas.

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3288618.html


--------------------------------------------------
Note added at 7 Tage (2018-02-20 14:56:21 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

dziękuję!

Piotr Hasny
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15
Grading comment
Dzięki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search