Abtretung in Hoehe des Einkaufspreises

Polish translation: cesja w wysoko*ci ceeny zakupu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Abtretung in Hoehe des Einkaufspreises
Polish translation:cesja w wysoko*ci ceeny zakupu
Entered by: maczek

14:24 Apr 14, 2005
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Umowa
German term or phrase: Abtretung in Hoehe des Einkaufspreises
To ju¿ ostatnie pytanie, mam do¶æ tej ekonomii:)
Ca³e zdanie brzmi: "Der AG wird in Hoehe des Einkaufspreises eine Abtretung zugunsten des ZL Taetigen." Rozumiem, ¿e Abtretung oznacza cesjê, przelew, ale sensu ca³ego zdania nie ³apiê.
maczek
cesja w wysokości ceeny zakupu
Explanation:
:)
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Zamiast cesji wstawilem przelew, podejrzewam, ze chodzi o przeniesienie praw roszczeniowych na dostawce.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1cesja w wysokości ceeny zakupu
SATRO
4zbycie po cenie zakupu
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
cesja w wysokości ceeny zakupu


Explanation:
:)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 63
Grading comment
Zamiast cesji wstawilem przelew, podejrzewam, ze chodzi o przeniesienie praw roszczeniowych na dostawce.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magdalena Nucia
40 mins
  -> THX!!

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zbycie po cenie zakupu


Explanation:
Jeżeli przedmiotem transakcji jest towar, to w gruncie rzeczy jest to normalna transakcja sprzedaży. Przedmiotem cesji bywają raczej prawa.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 205




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search