doted line

Polish translation: z kopią

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:doted line
Polish translation:z kopią
Entered by: maczek

13:29 Apr 24, 2005
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: doted line
Ca³e zdanie: "Der Arbeitnehmer berichtet direkt an den Manager Sourcing global mit doted line an den Manager Purchasing Europe."
maczek
z kopią
Explanation:
A któż to taki tekst zrgezszył? Jakich "möchtegerne Wichtigtuer", bo przecież to nie jest po ludzku! Z całego zdania najbardziej prawdopodobna wydaje mi się opcja z kopią. Pracownik składa sprawozdanie jednemu z kopią dla drugiego. Ale tłumaczenia tych sourcingów się nie podejmuję :-(
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3organizacyjnie podlega pod
Agnieszka Hayward
3z kopią
Jerzy Czopik


Discussion entries: 2





  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
z kopią


Explanation:
A któż to taki tekst zrgezszył? Jakich "möchtegerne Wichtigtuer", bo przecież to nie jest po ludzku! Z całego zdania najbardziej prawdopodobna wydaje mi się opcja z kopią. Pracownik składa sprawozdanie jednemu z kopią dla drugiego. Ale tłumaczenia tych sourcingów się nie podejmuję :-(

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 184
Grading comment
Dziekuje

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dotted line
organizacyjnie podlega pod


Explanation:
IMHO powinno byc dotTed line

nie raportuje bezposrednio, ale podlega organizacyjnie pod...
HTH

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search