das Einheitliche Kaufgesetz

Polish translation: Jednolite prawo międzynarodowej sprzedaży towarów

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:das Einheitliche Kaufgesetz
Polish translation:Jednolite prawo międzynarodowej sprzedaży towarów
Entered by: Michal Chmielewski

10:11 Jul 28, 2006
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: das Einheitliche Kaufgesetz
Das einheitliche Kaufgesetz (to niemieckie tłumaczenie takiego ONZ-owskiego dokumentu "Uniform Sales Law" z 1980) - jak to się nazywa po polsku?
Michal Chmielewski
Poland
Jednolite prawo międzynarodowej sprzedaży towarów
Explanation:
Konwencja Narodów Zjednoczonych o międzynarodowej sprzedaży towarów. Sporządzona w Wiedniu, 11 kwietnia 1980 r.
Selected response from:

Aga Blazek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Jednolite prawo międzynarodowej sprzedaży towarów
Aga Blazek
3Ujednolicone Prawo Handlowe
Mariusz Wstawski


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Ujednolicone Prawo Handlowe


Explanation:
Ujednolicone Prawo Handlowe - podajesz, że jest to tlumaczenie może (Einheitliche Kaufrecht)

Mariusz Wstawski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 108

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Jednolite prawo międzynarodowej sprzedaży towarów


Explanation:
Konwencja Narodów Zjednoczonych o międzynarodowej sprzedaży towarów. Sporządzona w Wiedniu, 11 kwietnia 1980 r.

Aga Blazek
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szymon Metkowski: właśnie o tę konwencję chodzi, z tym że przez Einheitlich rozumie się IMO jej jednolitą wykładnię w formie jakiegoś komentarza.
48 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search