Teilhabe

Polish translation: udział [pracowników] (w kapitale, w procesach decyzyjnych itp.)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Teilhabe
Polish translation:udział [pracowników] (w kapitale, w procesach decyzyjnych itp.)
Entered by: Daisy7

07:20 Oct 7, 2008
German to Polish translations [PRO]
Law (general)
German term or phrase: Teilhabe
GUTE ARBEIT bedeute Arbeitnehmerrechte und Teilhabe, faire Löhne, Sicherheit und Gesundheitsschutz bei der Arbeit sowie eine familienfreundliche Arbeitsorganisation.
Bede wdzieczna za podpowiedz, co termin Teilhabe oznacza w tym kontekscie. Tekts to fragment rezolucji konferencyjnej pt. GUTE ARBEIT in Europa nur mit gutem Datenschutz (Dobra praca w Europie tylko w przypadku odpowiedniej ochrony danych).
Daisy7
udział [pracowników] (w kapitale, w procesach decyzyjnych itp.)
Explanation:
udział [pracowników] (w kapitale, w procesach decyzyjnych itp.)

o jaki udział dokładnie autorowi chodzi, wie tylko on sam

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2008-10-07 08:35:54 GMT)
--------------------------------------------------

propozycja:

...oznacza prawa pracowników i ich udział w przedsiębiorstwie, ...

będzie wystarczająco ogólnie :-)
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
bardzo dziekuje za obie odpowiedzi, ta byla bardziej szczegolowa i stad bardziej pomocna.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2udział [pracowników] (w kapitale, w procesach decyzyjnych itp.)
Crannmer
3udział (w)
Ewa Kargol


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
udział (w)


Explanation:
propozycja

Ewa Kargol
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
udział [pracowników] (w kapitale, w procesach decyzyjnych itp.)


Explanation:
udział [pracowników] (w kapitale, w procesach decyzyjnych itp.)

o jaki udział dokładnie autorowi chodzi, wie tylko on sam

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2008-10-07 08:35:54 GMT)
--------------------------------------------------

propozycja:

...oznacza prawa pracowników i ich udział w przedsiębiorstwie, ...

będzie wystarczająco ogólnie :-)

Crannmer
PRO pts in category: 163
Grading comment
bardzo dziekuje za obie odpowiedzi, ta byla bardziej szczegolowa i stad bardziej pomocna.
Notes to answerer
Asker: dziekuje serdecznie


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  grosik
45 mins
  -> thx

agree  Tamod: współudział w ...
6 hrs
  -> thx




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search