namensrechtlich

Polish translation: w zakresie nazwisk małżonków

20:53 Mar 17, 2011
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / administration
German term or phrase: namensrechtlich
Aufhebung der Ehe wird namensrechtlich wie eine Scheidung behandelt
malgoleczka
Polish translation:w zakresie nazwisk małżonków
Explanation:
Unieważnienie małżeństwa wywołuje w zakresie nazwisk małżonków takie same skutki jak rozwód.
Selected response from:

Wojciech Schweiger
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2w zakresie nazwisk małżonków
Wojciech Schweiger
4 +1przez prawodawstwo dotyczące nazwisk
Crannmer


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przez prawodawstwo dotyczące nazwisk


Explanation:
przez prawodawstwo dotyczące nazwisk

traktowane jak rozwód

ew.
w odniesieniu do prawodawstwa dotyczącego nazwisk



Crannmer
PRO pts in category: 163

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  nikodem: bardziej: w odniesieniu (kwestia gustu co do stylu)
10 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
w zakresie nazwisk małżonków


Explanation:
Unieważnienie małżeństwa wywołuje w zakresie nazwisk małżonków takie same skutki jak rozwód.

Wojciech Schweiger
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Łuczka
1 hr

agree  Agnieszka Okonska
2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search