Mangel (kontekst)

Polish translation: wada

09:11 May 16, 2003
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: Mangel (kontekst)
Liefert der Lieferant eine andered Sache oder eine zu geringe Menge, so stellt dies einen Mangel dar.

jako wada, dostawa niepe³na?
Maciej Andrzejczak
Poland
Polish translation:wada
Explanation:
dostawa niepełna nie, bo w tekście jest mowa o innym towarze lub niepełnej ilości; dostawa nie musi być zatem niepełna, aby była wadliwa; wystarczy, że to nie będzie ten towar, który miał być.
A zatem dostawa wadliwa.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dzięki Andrzeju
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wada
Andrzej Lejman
5usterka, wada
thory


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
usterka, wada


Explanation:
..., stanowi to wadę. (wadliwą realizację umowy).

thory
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: raczej wada; usterkê mo¿e mieæ urz¹dzenie
3 mins

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wada


Explanation:
dostawa niepełna nie, bo w tekście jest mowa o innym towarze lub niepełnej ilości; dostawa nie musi być zatem niepełna, aby była wadliwa; wystarczy, że to nie będzie ten towar, który miał być.
A zatem dostawa wadliwa.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3752
Grading comment
dzięki Andrzeju
MA

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Bittner
2 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search