Futterspender

Polish translation: karmidło

12:51 Apr 3, 2005
German to Polish translations [Non-PRO]
Livestock / Animal Husbandry / animals
German term or phrase: Futterspender
Das Fertigfutter wird in einem Futterspender angeboten.

Polish translation:karmidło
Explanation:
słownik rolniczy

zwierzaczek.com.pl - INTERNETOWY SKLEPIK DLA ZWIERZAKÓW - dowóz karm
... Karmidło dla ptaków i gryzoni duże Producent: Trixie Karmidło dla ptaków i gryzoni duże 5.00 PLN dodaj do koszyka dodaj do koszyka ...
www.zwierzaczek.pl/shop/?p=2&id_product=477

Międzynarodowe Targi Rolnicze: Polagra-Farm 2004 / Nowości
... Uniwersalne karmidło SKA LYRA gwarantuje poprzez swoją konstrukcję znakomite ... Podwieszone karmidło bardzo łatwo jest utrzymać w czystości i umyć. ...
www.polagra-farm.pl/pl/19294.html - 65k - 1. Apr. 2005 - Im Cache - Ähnliche Seiten

[ Tytul dokumentu ]
... Karmidło królik (pojedyncze), szt. 10,00 zł. Karmidło królik (podwójne), szt. 12,00 zł. Sprężynak (zamknięcie), szt. 1,80 zł. Stelaż do wykotnicy, szt. ...
www.raton.pl/cennik.htm
Selected response from:

Iwona Domanska
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1karmidło
Iwona Domanska
4 +1karmnik
Radello


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
karmnik


Explanation:
ew. dozownik karmy
w zależności o jakie zwierzaki chodzi - podaj trochę kontekstu...

Radello
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: Je¿eli ma byæ œciœle, to dozownik
40 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
karmidło


Explanation:
słownik rolniczy

zwierzaczek.com.pl - INTERNETOWY SKLEPIK DLA ZWIERZAKÓW - dowóz karm
... Karmidło dla ptaków i gryzoni duże Producent: Trixie Karmidło dla ptaków i gryzoni duże 5.00 PLN dodaj do koszyka dodaj do koszyka ...
www.zwierzaczek.pl/shop/?p=2&id_product=477

Międzynarodowe Targi Rolnicze: Polagra-Farm 2004 / Nowości
... Uniwersalne karmidło SKA LYRA gwarantuje poprzez swoją konstrukcję znakomite ... Podwieszone karmidło bardzo łatwo jest utrzymać w czystości i umyć. ...
www.polagra-farm.pl/pl/19294.html - 65k - 1. Apr. 2005 - Im Cache - Ähnliche Seiten

[ Tytul dokumentu ]
... Karmidło królik (pojedyncze), szt. 10,00 zł. Karmidło królik (podwójne), szt. 12,00 zł. Sprężynak (zamknięcie), szt. 1,80 zł. Stelaż do wykotnicy, szt. ...
www.raton.pl/cennik.htm


Iwona Domanska
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: Co za dziwol¹g???
40 mins

neutral  Radello: = karmnik automatyczny wg SJP PWN, a to niekoniecznie jest automat
47 mins

agree  Lajla: wg. Wielkiego S³ownika Rolniczego Niemiecko-Polskiego (autor: Les³aw Zimny)
6 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search