Fuehrungsprozesse und Leitungsprozesse

Polish translation: procesy zarządzania

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Fuehrungsprozesse
Polish translation:procesy zarządzania
Entered by: ARak

11:39 Feb 16, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Management
German term or phrase: Fuehrungsprozesse und Leitungsprozesse
Fuehrungsprozesse:
- Leitungsprozesse
- Kundenorientierung
- Entwicklung

Z planu audytu
ARak
Procesy zarządzania i kierowania
Explanation:
Sugestia.

"Procesy zarządzania":
(jako pojęcie szersze, obejmujące np. zarządzanie logistyką przedsiębiorstwa, systemem zapewnienia jakości itp. oraz kierowanie bieżącą działalnością, w tym wydawanie poleceń służbowych itp.)
- procesy kierowania
- orientacja na klienta
- rozwój (w rozumieniu: planowanie i rozwój np. nowych technologii)

"Führungsprozesse" proponuję jako "Zarządzanie" na podst. hasła "Führung": "(1) /Betrieb/ kierowanie, zarządzanie" oraz
"geschäftsführend" (zarządzający firmą) i "Geschäftsführer" -"(1) ustawowy przedstawiciel i zarządzający spółką" [niem-pol. słown. języka prawn. i ekonom. Kilian; wyd C.H. Beck].

Pozdrawiam,
HTH
DK
Selected response from:

Dariusz Kozłowski
Poland
Grading comment
No właśnie, ale na 100% pewna nie jestem przy tak wąskim kontekście :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3procesy wiodące
Anna Bittner
2Procesy zarządzania i kierowania
Dariusz Kozłowski


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
procesy wiodące


Explanation:
procesy kierownicze

propozycje

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

1 day 58 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Procesy zarządzania i kierowania


Explanation:
Sugestia.

"Procesy zarządzania":
(jako pojęcie szersze, obejmujące np. zarządzanie logistyką przedsiębiorstwa, systemem zapewnienia jakości itp. oraz kierowanie bieżącą działalnością, w tym wydawanie poleceń służbowych itp.)
- procesy kierowania
- orientacja na klienta
- rozwój (w rozumieniu: planowanie i rozwój np. nowych technologii)

"Führungsprozesse" proponuję jako "Zarządzanie" na podst. hasła "Führung": "(1) /Betrieb/ kierowanie, zarządzanie" oraz
"geschäftsführend" (zarządzający firmą) i "Geschäftsführer" -"(1) ustawowy przedstawiciel i zarządzający spółką" [niem-pol. słown. języka prawn. i ekonom. Kilian; wyd C.H. Beck].

Pozdrawiam,
HTH
DK

Dariusz Kozłowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
No właśnie, ale na 100% pewna nie jestem przy tak wąskim kontekście :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search