Strukturierung

Polish translation: tu: powierzchnia z wytloczonym wzorem

23:18 Sep 12, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
German term or phrase: Strukturierung
Mam tlumaczenie na koncu jezyka, ale nic mi nie chce przyjsc do glowy, cale zdanie brzmi: "Bei Strukturierungen des PVC-Belags Aktivfaserpad verwenden."
maczek
Polish translation:tu: powierzchnia z wytloczonym wzorem
Explanation:
powierzchnia z wytloczonym wzorem
powierzchnia moletowana
powierzchnia zlobiona
itp.
Wlasciwy odpowiednik zalezy od kontekstu
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Tak, taka odpowiedź bardziej mi pasuje, również po kontekście.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3tu: powierzchnia z wytloczonym wzorem
Crannmer
3kształtowanie/układanie
romsz (X)


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kształtowanie/układanie


Explanation:
wg. słownika WNT Strukturierrung to kształtowanie czegoś np. podjazdu. Z mojej praktyki wnosząc będzie chodziło o układanie i kształtowanie pasa wykładziny np. na załamaniach, zakrętach, kątach i narożach itp.

romsz (X)
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

1 day 11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tu: powierzchnia z wytloczonym wzorem


Explanation:
powierzchnia z wytloczonym wzorem
powierzchnia moletowana
powierzchnia zlobiona
itp.
Wlasciwy odpowiednik zalezy od kontekstu

Crannmer
PRO pts in category: 52
Grading comment
Tak, taka odpowiedź bardziej mi pasuje, również po kontekście.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search