Anwendungsgleichung

Polish translation: formuła użytkowa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Anwendungsgleichung
Polish translation:formuła użytkowa
Entered by: Malgorzata Hoc

09:43 Aug 12, 2015
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mathematics & Statistics / Gleichungen
German term or phrase: Anwendungsgleichung
kontekstu właściwie brak, ale ten sam termin i przykłady równań pojawiają się też w pliku pod linkiem http://konzern.oebb.at/de/B2B_Online/OeBB_CAD-Richtlinie/F05...
Malgorzata Hoc
Poland
formuła użytkowa
Explanation:
DLyons jest na dobrym tropie, jednak podanym dokumencie nie da sie tego tak dosłownie przetłumaczyć.

Może "powstają do użycia w praktyce następujące formuły" s.121
"uzyskuje się następujące formuły użytkowe" s.126
albo tu i tam "po uzupełnieniu wartości ... używa sie formuł"
Selected response from:

Beata Melzner
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1mające zastosowanie
DLyons
3formuła użytkowa
Beata Melzner


Discussion entries: 2





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
mające zastosowanie


Explanation:
Wydaje mi się.

DLyons
Ireland
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Beata Melzner
1 hr
  -> Danke Beata.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
formuła użytkowa


Explanation:
DLyons jest na dobrym tropie, jednak podanym dokumencie nie da sie tego tak dosłownie przetłumaczyć.

Może "powstają do użycia w praktyce następujące formuły" s.121
"uzyskuje się następujące formuły użytkowe" s.126
albo tu i tam "po uzupełnieniu wartości ... używa sie formuł"


Beata Melzner
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search