Schwenkzapfenbefestigung

Polish translation: jarzmo/kolnierz wahliwy (silownika)

09:05 Nov 24, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Schwenkzapfenbefestigung
kontekstu brak (wymienianka)
Maciej Andrzejczak
Poland
Polish translation:jarzmo/kolnierz wahliwy (silownika)
Explanation:
jarzmo/kolnierz wahliwy (silownika)

albo wahliwe mocowanie silownika (tloczyska albo cylindra)

...po obejzeniu kilku tuzinow ilustracji Schwenkzapfenbefestigung

W opisie maszyny winien sie znalezc rzeczony silownik.

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2006-11-24 10:57:13 GMT)
--------------------------------------------------

Por. np.
http://www.trautomatyka.pl/zawory_asco_pdf/PNE/p227.pdf
http://217.19.37.249/web/pl/pdf/C85.dim.pdf

z

http://images.google.de/images?hl=de&q=Schwenkzapfenbefestig...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zamocowanie sworznia obrotowego
Witold Palka
3jarzmo/kolnierz wahliwy (silownika)
Crannmer


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zamocowanie sworznia obrotowego


Explanation:
raczej nie "uchylnego". Sworzen moze sie obracac, nie odchylac. Odchylac moze sie cos co na tym sworzniu wisi. Chociaz inwencja ludzka nie zna granic :)

Witold Palka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 219

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jarzmo/kolnierz wahliwy (silownika)


Explanation:
jarzmo/kolnierz wahliwy (silownika)

albo wahliwe mocowanie silownika (tloczyska albo cylindra)

...po obejzeniu kilku tuzinow ilustracji Schwenkzapfenbefestigung

W opisie maszyny winien sie znalezc rzeczony silownik.

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2006-11-24 10:57:13 GMT)
--------------------------------------------------

Por. np.
http://www.trautomatyka.pl/zawory_asco_pdf/PNE/p227.pdf
http://217.19.37.249/web/pl/pdf/C85.dim.pdf

z

http://images.google.de/images?hl=de&q=Schwenkzapfenbefestig...


Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1723
Grading comment
dzięki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search