Schnittmeterkosten

Polish translation: koszty przecierania (przetarcia) tarcicy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schnittmeterkosten
Polish translation:koszty przecierania (przetarcia) tarcicy
Entered by: Marta Majorczyk

11:16 Aug 6, 2009
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Sägeblätter, Sägen
German term or phrase: Schnittmeterkosten
Kontekst: Senken Sie Ihre Schnittmeterkosten durch die höhere Laufzeit der Sägeblätter.
Marta Majorczyk
Germany
koszty przecierania (przetarcia) tarcicy
Explanation:
Pracuję także akurat w tej branży - tartacznictwo.

Schnittmeter - ilość metrów sześciennych przetartego drewna okrągłego, z całą pewnością nie są to koszty cięcia metra bieżącego


Dzięki dłuższej żywotności pił obniżyć można koszty przetarcia drewna.
Selected response from:

Dariusz Rabus
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5koszty przecierania (przetarcia) tarcicy
Dariusz Rabus
3koszty cięcia metra bieżącego
Tamod
3koszty pocięcia metra (drewna)
Mariusz Wstawski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
koszty pocięcia metra (drewna)


Explanation:
koszty pocięcia metra (drewna)

Mariusz Wstawski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 249

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
koszty cięcia metra bieżącego


Explanation:


Tamod
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 50

2 days 8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
koszty przecierania (przetarcia) tarcicy


Explanation:
Pracuję także akurat w tej branży - tartacznictwo.

Schnittmeter - ilość metrów sześciennych przetartego drewna okrągłego, z całą pewnością nie są to koszty cięcia metra bieżącego


Dzięki dłuższej żywotności pił obniżyć można koszty przetarcia drewna.


Dariusz Rabus
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 226
Grading comment
Dziękuję.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search