Haupteinschub

Polish translation: Główny panel wsuwany

19:51 Apr 4, 2005
German to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Haupteinschub
Maszyna do pakowania
Micha
Polish translation:Główny panel wsuwany
Explanation:
Za mało podajesz kontekstu :( Jeśli to jakaś część to napisz, powiedz, w jakim otoczeniu występuje ten termin...

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 24 mins (2005-04-05 07:16:28 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ale jeśli to komendy, to może chodzi o główne wsunięcie, albo coś w tym stylu...
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
polega na tym, że brak jest kontekstu. Są to komendy do jakiejś maszyny, która pakuję - branża papiernicza.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Główny panel wsuwany
SATRO
2Podajnik główny
Agnieszka Hayward


Discussion entries: 2





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Podajnik główny


Explanation:
tez w zasadzie moze byc.
przylaczam sie do Staszka - kontekst, pliz. ;o)

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Główny panel wsuwany


Explanation:
Za mało podajesz kontekstu :( Jeśli to jakaś część to napisz, powiedz, w jakim otoczeniu występuje ten termin...

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 24 mins (2005-04-05 07:16:28 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ale jeśli to komendy, to może chodzi o główne wsunięcie, albo coś w tym stylu...

SATRO
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 313
Grading comment
polega na tym, że brak jest kontekstu. Są to komendy do jakiejś maszyny, która pakuję - branża papiernicza.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search