Sekundenmassstab

Polish translation: dokładność sekundowa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Sekundenmassstab
Polish translation:dokładność sekundowa
Entered by: Lajla

18:22 Apr 5, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Sekundenmassstab
Kontekst:
Erreicht der integrierte Stromwert (Mittelwert aus 50 Messungen, welche im Sekundenmassstab erfolgen) den für die Strahlstufe 2 oder eine höhere Strahlstufe vorgegebenen Wert, wird die Teileerfassung durch die Pendelklappe ausser Funktion gesetzt und die Anlage schaltet in die nächst höhere Strahlstufe.
Chodzi o urzadzenie do obrobki stumieniowo-sciernej. Przez klape wahadlowa naplywa scierniwo. I od nacisku tego scierniwa na klape uzalezniony jest stopien strumieniowania.
Lajla
dokładność sekundowa
Explanation:
"Deutsche Zope User Group
... So gesehen wären wie geschrieben die Response- zeiten interessant. Zwar nicht
in Millisekunden, aber doch ungefähr im Sekundenmassstab. ...
old.dzug.org/mailinglisten/ zope/archive/2003/2003-03/1047559392772 "
Selected response from:

krzysiek12
Grading comment
tak, to dokladnie pasuje. Dzieki. Ale dziekuje tez Radsonowi :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3dokładność sekundowa
krzysiek12
3w zakresie sekundowym/ w skali sekundowej
Radson


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
w zakresie sekundowym/ w skali sekundowej


Explanation:
w zakresie kilku sekund lub podobnie
jakos nie moge tego zgrabnie ujac. ale moze to Ci wystarczy lub pomoze w znalezieniu czegos odpowiedniego.

Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 106

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dokładność sekundowa


Explanation:
"Deutsche Zope User Group
... So gesehen wären wie geschrieben die Response- zeiten interessant. Zwar nicht
in Millisekunden, aber doch ungefähr im Sekundenmassstab. ...
old.dzug.org/mailinglisten/ zope/archive/2003/2003-03/1047559392772 "


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22dok%C5%82adno%C5%9B%C...
krzysiek12
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92
Grading comment
tak, to dokladnie pasuje. Dzieki. Ale dziekuje tez Radsonowi :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search