Teileerfassung

Polish translation: rejestrowanie części elementów

18:22 Apr 5, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Teileerfassung
Kontekst:
Erreicht der integrierte Stromwert (Mittelwert aus 50 Messungen, welche im Sekundenmassstab erfolgen) den für die Strahlstufe 2 oder eine höhere Strahlstufe vorgegebenen Wert, wird die Teileerfassung durch die Pendelklappe ausser Funktion gesetzt und die Anlage schaltet in die nächst höhere Strahlstufe.
Chodzi o urzadzenie do obrobki stumieniowo-sciernej. Przez klape wahadlowa naplywa scierniwo. I od nacisku tego scierniwa na klape uzalezniony jest stopien strumieniowania.
Lajla
Polish translation:rejestrowanie części elementów
Explanation:
"SICK - Public Relations - Pressearchiv - Aufdruckkontrolle ...
... Aufdruckkontrolle, Teileerfassung mit dem Kamerasensor DCI 10 ... Kamerasensor
zur Schrifterkennung oder Teileerfassung in industriellen Prozessen. ...
www.sick.com/home/public/pressarchive/dci/de.html "

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 22 mins (2005-04-06 07:45:16 GMT)
--------------------------------------------------

moze lepiej pomiar części elementów
Selected response from:

krzysiek12
Grading comment
dzieki! Tak to lepiej pasuje. Ten pomiar. Ale dziekuje tez Krzyskowi12
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3rejestrowanie części elementów
krzysiek12
3chwytanie czesci/elementow
Radson


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
chwytanie czesci/elementow


Explanation:
mysle ze o to tu chodzi

Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 106

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rejestrowanie części elementów


Explanation:
"SICK - Public Relations - Pressearchiv - Aufdruckkontrolle ...
... Aufdruckkontrolle, Teileerfassung mit dem Kamerasensor DCI 10 ... Kamerasensor
zur Schrifterkennung oder Teileerfassung in industriellen Prozessen. ...
www.sick.com/home/public/pressarchive/dci/de.html "

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 22 mins (2005-04-06 07:45:16 GMT)
--------------------------------------------------

moze lepiej pomiar części elementów


    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&q=Teileerfassung&btnG=Goog...
krzysiek12
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92
Grading comment
dzieki! Tak to lepiej pasuje. Ten pomiar. Ale dziekuje tez Krzyskowi12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search