Zeiten

Polish translation: interwały/przedziały czasowe (zapisane dla napędu)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zeiten (hinterlegt für Antrieb)
Polish translation:interwały/przedziały czasowe (zapisane dla napędu)
Entered by: Jerzy Czopik

17:41 Apr 9, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Automatyka
German term or phrase: Zeiten
Kontekst: In der Steuerung sind für jeden drehzahlüberwachten Antrieb Zeiten hinterlegt (im 0.1 Sekundenmassstab).
Czy te Zeiten to przebiegi czasowe???
Lajla
interwaly czasowe
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Radson
Grading comment
Naprawde nie wiem, komu dac punkty. I "interwaly czasowe" + automatyka wystepuja 23 razy w googlu; "przedzialy czasowe" + automatyka wystepuja w googlu 21 razy; a przedzialy czasu - 15. Wszystko w podobnych kontekstach. wyglada na to, ze obie wersje sa tak samo popularne. Punkty dla Radsona, bo byl pol godziny wczesniej (;)
Dziekuje wszystkim Panom za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przedziały czasu (czasowe)
Jerzy Czopik
4z dokładnością do ... / w formacie co ...
Andrzej Lejman
4interwaly czasowe
Radson


Discussion entries: 8





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
interwaly czasowe


Explanation:
propozycja


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22interwa%C5%82y+czasow...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 106
Grading comment
Naprawde nie wiem, komu dac punkty. I "interwaly czasowe" + automatyka wystepuja 23 razy w googlu; "przedzialy czasowe" + automatyka wystepuja w googlu 21 razy; a przedzialy czasu - 15. Wszystko w podobnych kontekstach. wyglada na to, ze obie wersje sa tak samo popularne. Punkty dla Radsona, bo byl pol godziny wczesniej (;)
Dziekuje wszystkim Panom za pomoc!

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
z dokładnością do ... / w formacie co ...


Explanation:
cos w tym rodzaju; więcej można by powiedzieć mając więcej informacji

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 307

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przedziały czasu (czasowe)


Explanation:
Dla każdego napędu z monitorowaniem prędkości obrotowej są w sterowniku zapisane przedziały czasowe (z krokiem 0,1 sekundy).

Sam tak bym to ugryzł

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 20 mins (2005-04-10 12:01:50 GMT)
--------------------------------------------------

Wg tego , co teraz podałaś, jeszcze bardziej bym się skłaniał właśnie do przedziałów czasowych

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 20 mins (2005-04-10 12:02:28 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.pl/search?hl=pl&q="przedziały czasowe" +st...

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 1019




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search