Linksisomerie der Lungen

Polish translation: izomeryzm lewostronny płuc

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Linksisomerie der Lungen
Polish translation:izomeryzm lewostronny płuc
Entered by: Yvonne Kuzminska

09:50 May 5, 2009
German to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology
German term or phrase: Linksisomerie der Lungen
Eine mögliche Linksisomerie beider Lungen ist ohne klinische Relevanz.


Dziekuje za pomoc.
Yvonne Kuzminska
Germany
izomeryzm lewostronny płuc
Explanation:

[PDF] Zespoły heterotaksji u dzieciFormat pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
mi heterotaksji i różnymi typami izomeryzmu budowy płuc: prawostron− nym – B i lewostronnym – C. załamkami P w odprowadzeniu I i ujemnymi w aVF (29). ...
www.kardiochirurgiadziecieca.cm-uj.krakow.pl/r123.pdf - Podobne strony

[PDF] Zasady postępowania w bloku całkowitym serca płoduFormat pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
wego zawsze należy brać pod uwagę możliwość lewostronne- go izomeryzmu, złożonej wady polegającej na współistnieniu po- lisplenii, anomalii rozwojowej płuc ...
www.almamedia.com.pl/pliki/PPK/2007/6/PPK_2007_6_423.pdf
Selected response from:

MargaretM
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1izomeryzm lewostronny płuc
MargaretM
1izomeria lewa płuc
Mateusz Wawrzyniak


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
izomeria lewa płuc


Explanation:
just guessing...

Mateusz Wawrzyniak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  transhexe: izomeria to raczej cos innego, patrz wiki
23 mins

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
izomeryzm lewostronny płuc


Explanation:

[PDF] Zespoły heterotaksji u dzieciFormat pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
mi heterotaksji i różnymi typami izomeryzmu budowy płuc: prawostron− nym – B i lewostronnym – C. załamkami P w odprowadzeniu I i ujemnymi w aVF (29). ...
www.kardiochirurgiadziecieca.cm-uj.krakow.pl/r123.pdf - Podobne strony

[PDF] Zasady postępowania w bloku całkowitym serca płoduFormat pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
wego zawsze należy brać pod uwagę możliwość lewostronne- go izomeryzmu, złożonej wady polegającej na współistnieniu po- lisplenii, anomalii rozwojowej płuc ...
www.almamedia.com.pl/pliki/PPK/2007/6/PPK_2007_6_423.pdf

MargaretM
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  transhexe
18 mins
  -> dziękuję!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search