Ausrichthilfe

Polish translation: wskaźnik ustawienia / wskaźnik położenia (kątowego)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ausrichthilfe (beim Messwerkzeug)
Polish translation:wskaźnik ustawienia / wskaźnik położenia (kątowego)
Entered by: Lajla

20:11 May 20, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Metrology / Neigungsmesser
German term or phrase: Ausrichthilfe
Anzeigenelemente im Display
a Ausrichthilfen
b Messwert
c Akustisches Signal
d Batterie-Anzeige
e Maßeinheiten: °; %; mm/m
Die Ausrichthilfen a im Display zeigen an, in welche Richtung das Messwerkzeug gedreht werden muss, um die Waagerechte bzw. die Senkrechte zu erreichen.
Bei 0,1° bis 44,9° weisen die Pfeile zur Waagerechten, bei 45,1° bis 89,9° zur Senkrechten. Bei 0° und 90° erlöschen die Pfeile.
Lajla
wskaźnik położenia (kątowego)
Explanation:
Propozycja
Selected response from:

Piotr Bryja
Grading comment
oj nie moge sie zdecydowac... Wzielam wskaznik polozenia. W sumie z Cranmera odpowiedzi tez to wynika (zaproponowal on wskaznik ustawienia i indykator polozenia, co razem daje wskaznik polozenia)... No ale C. dostal juz wiele punktow :-) ode mnie, wiec chyba sie ni eobrazi, jak teraz podziekuje punktami Piotrowi. A usmiechem dziekuje obu Panom :-) :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tu: wskaznik ustawienia
Crannmer
3wskaźnik położenia (kątowego)
Piotr Bryja


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tu: wskaznik ustawienia


Explanation:
tu: wskaznik ustawienia

indykator ustawienia/polozenia

albo podobne

Crannmer
PRO pts in category: 28

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wskaźnik położenia (kątowego)


Explanation:
Propozycja

Piotr Bryja
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
oj nie moge sie zdecydowac... Wzielam wskaznik polozenia. W sumie z Cranmera odpowiedzi tez to wynika (zaproponowal on wskaznik ustawienia i indykator polozenia, co razem daje wskaznik polozenia)... No ale C. dostal juz wiele punktow :-) ode mnie, wiec chyba sie ni eobrazi, jak teraz podziekuje punktami Piotrowi. A usmiechem dziekuje obu Panom :-) :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search