International Translation Day 2018

Join ProZ.com/TV for a FREE event September 25-26th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation

Nienumeryczny, przechodni konkurs translatorski DE->PL (1)

Polish translation: mozna nawet spiewac do melodii...?

21:57 Apr 19, 2005
German to Polish translations [PRO]
Other / KONKURS TRNSLATORSKI
German term or phrase: Nienumeryczny, przechodni konkurs translatorski DE->PL (1)
Pierwsze pytanie inauguracyjne. Refren kawa³ka mojej ulubionej niemieckiej kapeli. UWAGA NA ORTKA W PRYEDOSTATNIM WERSIE!! TAK MA BYÆ :)

Deine Gewalt ist nur ein stummer Schrei nach Liebe,
deine Springerstiefel sehnen sich nach Zärtlichkeit,
du hast nie gelernt dich artizukulieren
und deine Freundin die hat niemals für dich Zeit...

RuleZ s¹ tu: http://www.proz.com/topic/31502
SATRO
Poland
Polish translation:mozna nawet spiewac do melodii...?
Explanation:
Brutalnys bo uczucia pragniesz serdecznego
Glan twoj za czuloscia wciaz tesknote w sobie ma
Slowu twemu sensu brak powywiedzianego
A ukochana na brak czasu cierpiala
Selected response from:

Yoanna
United States
Grading comment
To mi się spodobiło najbardziej!! Tak więc pałeczkę przekazuję Yoannie i to właśnie ona zada następne pytanie konkursowe!! (Masz na to maks. 4 dni). To Twój pierwszy konkurs, więc gdybyś miała jakieś wątpliwości to łap mnie przez priva albo w topiku konkursowym.

A OTO I RANKINGI
RANKING PYTANIA 1:
1 miejsce Yoanna - 4 punkty (bo tak mi się podoba i za "powywiedzianego")
2 miejsce egzegwo
- Tygru - 3 punkty za "siemniewysławianność" i "turkucia"
- Krzysiek12 (skąd to 12) - 3 punkty za "Oh oh oh A;)" cóż za godność z oryginałem :-P
- A_Lex - 3 punkty za "Bonda" i "wy-się-artykułowanie" (najlepcijsza kalka moim zdaniem!!)

RANKING CAŁKOWITY:
1) Yoanna = 4
2) Tygru = 3
2) Krzysiek12 = 3
2) A_lex = 3

A teraz czekam na pytanie, a moja odpowiedź zapewne zwali Was kochani z noguff...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3No-number DE>PL, nevertheless 1 of....
Agnieszka Hayward
3 +1nr 1
A_Lex
3 +1mozna nawet spiewac do melodii...?
Yoanna
3 +1Oh oh oh A!;)
krzysiek12


Discussion entries: 13





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
No-number DE>PL, nevertheless 1 of....


Explanation:
ersja inicjatywna ymcy-ymc

Dresiarstwo twoje to głuchy wrzask: "Miłości!"
Twe glany pragną czułości okrucha.
Nigdy nie przyswoiłeś sobie sztuki siemwysławianności,
nie dziw się, że dziołcha twa na propozycje twe głucha.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2005-04-19 22:16:58 GMT)
--------------------------------------------------

alternatywna wersja wersu nr 4:

jasne jak fusy, że dziołcha twa Cię nie słucha.

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2005-04-19 22:19:04 GMT)
--------------------------------------------------

alternatywa alternatywy wersu nr 4

nie dziw się, że dziołcha twa na propozycje WSZELKIE głucha.

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2005-04-19 22:30:28 GMT)
--------------------------------------------------

jak nie ma chętnych, to jeszcze zapodaję, co następuje...

wersyja, co jom dramatycznom zwom:

Wpieprzasz każdemu, kto ci się nawinie,
acz głuchy krzyk twej duszy rwie się ku uczuciu...
Nawet glany twe, sterane, wiedzą, żeś po winie,
a wina rzeka nie przyda ci wdzięku, turkuciu!
Lepiej zapytaj swej kobiety, czemu z milczenia słynie...

--------------------------------------------------
Note added at 59 mins (2005-04-19 22:57:42 GMT)
--------------------------------------------------

wersja w odpowiedzi na notes to asker i inne:

jak się kudozowi międzynarodni mistrzowie krygują,
to tygru rozszaleje się w odpowiedzi bezliku.
nieśmiałość i milczenie innych jednak usta mi wnet zasznurują
a wówczas ciemność zapanuje na końkursa bryku

no, i widzicie, co się dzieje? Wasze milczenie odbiera mi częstochowy moc! DO ROBOTY!

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Kwasnik: Jestem za! /// Przy takiej konkurencji... Za dobra jestes Tygru! - Ale sie gdzies przyczaje do nastepnego pytania ;)
14 mins
  -> dzieki... a moze sama cos wrzucisz?// zartujesz, Olu? ja - za dobra? dzieki piekne, ale talentuff ci u nas wbrod... niech no tylk sie z dedlajnami uporaja, to mnie komplenie przycmia...

agree  GingerR: no prosze, a kto tygru do szrankow konkursowych przygotowal? kto zachecal? kto dopinogowal? no, kto? trenera tytul mnie sie nalezy! // cierpliwo¶ci! produkcja trwa! a ty nic nie dasz za moskalik? :-)
30 mins
  -> zaiste. a gdzie tych kudozuff 8 za slubne limeryki? no, gdzie??// ja za moskalik nic nie obiecywalam, wino moge postawic. A Ty obiecywalas, pól-pyro!!

agree  krzysiek12: 1 wersja i zamiast "dzio³cha" bardziej dresiarsko wydaje mi sie "laska";)
10 hrs
  -> ta "dziolcha" to mialo byc wtracenie od "pozadresiarskiej" spolecznosci ;). Dzieki!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
mozna nawet spiewac do melodii...?


Explanation:
Brutalnys bo uczucia pragniesz serdecznego
Glan twoj za czuloscia wciaz tesknote w sobie ma
Slowu twemu sensu brak powywiedzianego
A ukochana na brak czasu cierpiala

Yoanna
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
To mi się spodobiło najbardziej!! Tak więc pałeczkę przekazuję Yoannie i to właśnie ona zada następne pytanie konkursowe!! (Masz na to maks. 4 dni). To Twój pierwszy konkurs, więc gdybyś miała jakieś wątpliwości to łap mnie przez priva albo w topiku konkursowym.

A OTO I RANKINGI
RANKING PYTANIA 1:
1 miejsce Yoanna - 4 punkty (bo tak mi się podoba i za "powywiedzianego")
2 miejsce egzegwo
- Tygru - 3 punkty za "siemniewysławianność" i "turkucia"
- Krzysiek12 (skąd to 12) - 3 punkty za "Oh oh oh A;)" cóż za godność z oryginałem :-P
- A_Lex - 3 punkty za "Bonda" i "wy-się-artykułowanie" (najlepcijsza kalka moim zdaniem!!)

RANKING CAŁKOWITY:
1) Yoanna = 4
2) Tygru = 3
2) Krzysiek12 = 3
2) A_lex = 3

A teraz czekam na pytanie, a moja odpowiedź zapewne zwali Was kochani z noguff...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  krzysiek12: pasuje do melodii:)
6 hrs
  -> dzieki! :) to moj pierwszy konkurs :)

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Oh oh oh A!;)


Explanation:
rozrabiasz żeby cię zauważyła,
a twoje glany są niedopieszczone,
nie umiesz jej powiedzieć kocham cię,
a ona ma cię w...gdzieś...
Oh oh oh A;)

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 46 mins (2005-04-20 09:44:48 GMT)
--------------------------------------------------

odstawiasz wiochę żeby cię zauważyła,

krzysiek12
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: "odstawiasz wiochê" - slicznosci!
13 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
nr 1


Explanation:
miło¶ć przemocy twej niemym wołaniem
glan twój schodzony czuło¶ci też ż±da
zawsze-¶ problemy miał z wy-się-artykułowaniem
dlatego twa żona miast ciebie chce Bonda!

========================================
walczyłam z brzydkim wirusem (wygrałam), TYLKO dlatego nie jestem pierwsza :-(
teraz czekam na lawinę agrijów :-))

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 42 mins (2005-04-20 11:40:18 GMT)
--------------------------------------------------

wersja przy gotowaniu obiadu:

jak lejesz po mordach, to tylko z miło¶ci
zgrabne twe glaniki czuło¶ci nieco zaznać chc±
poety słowo w twych ustach nie go¶ci
a panna twoja się nudzi z tob±...

A_Lex
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: yo! jam lawiny jest narzadkiem, co sie zainteresowal poezyi prawdziwnej niniejszym poczatkiem// yeah! nudzi sie z to-ba! genialne
3 mins
  -> pocz±tku niniejszego ci±g dalszy nast±pi...., gdy wena na mnie zst±pi.......... dziêki! :-) // tak, to powrót moich po³amanych rymów :-))




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search