zdanie

Polish translation: patrz poniżej

19:49 Apr 24, 2005
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: zdanie
Witam, jestem padniêty 25 stron i to w niedzielê... Mo¿e mi ktoœ pomóc zrozumieæ ten fragment oznaczony ***?? Nie chcê do tego wracaæ ju¿ jutro, a chyba na skutek przemêczenia ju¿ nie rozumiem sensu tego fragmentu :(

*** Systematische Personalentwicklung hat dann in der Folge immer zu berücksichtigen ***, dass sie sich in Abstimmung mit der Strategie und Unternehmensplanung befindet und zum anderen dem individuellen Entwicklungsstand der Mitarbeiter Rechnung trägt.
SATRO
Poland
Polish translation:patrz poniżej
Explanation:
W związku z tym systematyczny rozwój personelu musi zawsze uwzględniać to, aby następował zgodnie ze strategią i planowaniem przedsiębiorstwa a z drugiej strony uwzględniał indywidualny stan rozwoju pracowników.
Selected response from:

Filipkowski_R.
Grading comment
THX!! (Bardziej mi pasiło do kosntekstu)

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Satz
Jerzy Czopik
4 +1patrz poniżej
Filipkowski_R.


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Satz


Explanation:
W konsekwencji systematyczny rozwój kadrowy musi zawsze uwzględniać, iż idzie w parze ze strategią przedsiębiorstwa, odzwierciedlając z drugiej strony indywidualny poziom rozwojowy (?) pracowników.

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 490

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Filipkowski_R.: oj, jak ³adnie, ja siê chowam :-)
2 mins
  -> dziêki, ale siê nie chowaj, bo bêdziemy ubo¿si - w kupie si³a!

agree  Aleksandra Kwasnik
9 mins

neutral  Agnieszka Hayward: "rozwoj kadrowy"? moze "kadry"? "poziom rozwojowy" tez mi nie lezy
22 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
patrz poniżej


Explanation:
W związku z tym systematyczny rozwój personelu musi zawsze uwzględniać to, aby następował zgodnie ze strategią i planowaniem przedsiębiorstwa a z drugiej strony uwzględniał indywidualny stan rozwoju pracowników.

Filipkowski_R.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32
Grading comment
THX!! (Bardziej mi pasiło do kosntekstu)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: a mi sie to podoba bardziej.
22 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search