Natrium-Saccharin

Polish translation: sacharyna sodowa

13:33 Apr 25, 2005
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: Natrium-Saccharin
W sk³adzie rolmopsów
letus
Polish translation:sacharyna sodowa
Explanation:
http://www.google.pl/search?as_q=&num=10&hl=pl&btnG=Szukaj w...
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sacharyna sodowa
rjz
3 +2sacharyna sodowa
SATRO
4 +1sacharyna sodowa
Alicja Butkiewicz-Hübscher
5sacharynian sodu
leff
3 -1sacharyna natrium
ZenonStyczyrz


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
sacharyna sodowa


Explanation:
http://www.google.pl/search?as_q=&num=10&hl=pl&btnG=Szukaj w...

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 366

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik
1 min

agree  Agnieszka Hayward: zgoda, acz sprawdzilam na sloiku rolmopsow i mam "substancja slodzaca: sacharyna". rolmops rolmopsowi nierowny... ;o)
4 hrs

neutral  leff: prawda, ale tylko jeœli obracamy siê w krêgu nazw zwyczajowych
5 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sacharyna sodowa


Explanation:
substancja slodzaca

Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 50

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik
1 min
  -> thanks:)

neutral  leff: prawda, ale tylko jeœli obracamy siê w krêgu nazw zwyczajowych
5 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
sacharyna natrium


Explanation:
środek słodzący

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jerzy Czopik: a co to jest "natrium"? prawie nikt nie bêdzie wiedzia³
1 min

disagree  leff: to absolutnie nie po polsku
5 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sacharyna sodowa


Explanation:
.

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 108

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: bei 4 Antworten drei gleiche - dann muss es das sein!
1 min

neutral  leff: prawda, ale tylko jeœli obracamy siê w krêgu nazw zwyczajowych
5 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sacharynian sodu


Explanation:
Tak brzmi prawidłowa nazwa chemiczna, choć używane są zwyczajowo także nazwy: sacharyna - sól sodowa i sacharyna sodowa.

Inne nazwy chemiczne tej substancji to: o-benzosulfimid sodowy; sól sodowa 2,3-dihydro-3-oksybenzisosulfonazolu; oksybenzisosulfonazol oraz
sól sodowa 1-ditlenku l,2-benzisotiazolino-3-onu-1, diwodzian


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 12 mins (2005-04-25 18:46:25 GMT)
--------------------------------------------------

a więcej danych możnas znaleźć tu: http://www.wetgiw.gov.pl/przepisy_wet/Warunki zdrowotne/Lex ...

w pozycji E 954

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search