Alles Faktoren zum Wohlfühlen

Polish translation: wszystko, co niezbędne (jest potrzebne) do pełnego relaksu

17:04 Nov 21, 2006
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: Alles Faktoren zum Wohlfühlen
Jak z prospektu reklamowego
ischell (X)
Polish translation:wszystko, co niezbędne (jest potrzebne) do pełnego relaksu
Explanation:
Luźniejsza propozycja, o ile pasuje oczywiście do przedmiotu reklamy :-)
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
Ta propozycja pasuje najlepiej do kontekstu.
Dziekuje
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wszystkie czynniki warunkujące dobre samopoczucie
klick
3wszystko, co niezbędne (jest potrzebne) do pełnego relaksu
Joanna Łuczka
3Wszystkie składniki dobrego samopoczucia
Szymon Metkowski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wszystkie czynniki warunkujące dobre samopoczucie


Explanation:
propo

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 194

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Wszystkie składniki dobrego samopoczucia


Explanation:
inna propozycja

Szymon Metkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 131

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wszystko, co niezbędne (jest potrzebne) do pełnego relaksu


Explanation:
Luźniejsza propozycja, o ile pasuje oczywiście do przedmiotu reklamy :-)

Joanna Łuczka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 162
Grading comment
Ta propozycja pasuje najlepiej do kontekstu.
Dziekuje




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search