Schuhe mit Zehenschutzkappe

Polish translation: obuwie z ochroną palców stopy za pomocą podnosków

20:54 Feb 25, 2015
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / BHP -zwroty
German term or phrase: Schuhe mit Zehenschutzkappe
Kontekst- po prostu takie buty...., no takie buty:) nalezy nosić na hali.

Dodatkowo Schuhe mit Dämpfung.... (proszę o pomoc, bo wyczerpuje mi się limit 5 pytań, a chciałem zadać 6).

Z góry serdecznie dziekuję.
Jacek Konopka
Poland
Polish translation:obuwie z ochroną palców stopy za pomocą podnosków
Explanation:
zgodnie z normą PN-EN ISO 20345

http://www.icd.pl/poradnik/post/buty_robocze_ochronne_podzia...
Selected response from:

Grażyna Lesińska
Poland
Grading comment
Dziękuję serdecznie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2obuwie z podnoskiem
MargaretM
4obuwie z ochroną palców stopy za pomocą podnosków
Grażyna Lesińska
3 +1obuwie z osłoną noska
bisu


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
obuwie z osłoną noska


Explanation:
propozycja

Np tutaj od baty ;)

http://www.pelikan-bhp.pl/buty/bata

--------------------------------------------------
Note added at   46 min (2015-02-25 21:41:04 GMT)
--------------------------------------------------

mit Dämpfung - z amortyzacją IMO

bisu
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Serdecznie dziękuję za pomoc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  skowronek
50 mins

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
obuwie z podnoskiem


Explanation:
obuwie z podnoskiem (kompozytowym lub metalowym)
produkowane np. przez polską firmę PPO - Strzelce Opolskie
koronny przykład z Centralnego Instytutu Ochrony Pracy:
http://archiwum.ciop.pl/1339.html

a Dämpfung to absorpcja energii pięty (amortyzacja w dynamicznych i statycznych warunkach użytkowania)

z doświadczenia (5 lat w BHP)

MargaretM
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Serdecznie dziękuję za pomoc/ sugestię.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Hajdukowicz: wg mnie tylko tak, ew. obuwie z podnoskiem [ochronnym]. Takiego terminu używają normy PN EN, patrz również http://www.bhp.abc.com.pl/czytaj/-/artykul/klasyfikacja-i-po...
1 hr
  -> dziękuję :)

agree  Tamod
1 day 2 hrs

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obuwie z ochroną palców stopy za pomocą podnosków


Explanation:
zgodnie z normą PN-EN ISO 20345

http://www.icd.pl/poradnik/post/buty_robocze_ochronne_podzia...

Grażyna Lesińska
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 165
Grading comment
Dziękuję serdecznie.
Notes to answerer
Asker: Pani Grażyno, serdecznie dziękuję za pomoc/ sugestię.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search