Das Fenster ist gaubenartig zurückversetzt

Polish translation: Okno jest przesunięte analogicznie do okna dachowego

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Das Fenster ist gaubenartig zurückversetzt
Polish translation:Okno jest przesunięte analogicznie do okna dachowego
Entered by: Slawomir Ratajczak

21:18 Jan 18, 2004
German to Polish translations [PRO]
German term or phrase: Das Fenster ist gaubenartig zurückversetzt
Opis okna
Slawomir Ratajczak
Okno jest przesunięte analogicznie do okna dachowego
Explanation:
Mniemam, że chodzi o okno w ścianie, które z jakichś powodów wystaje przed ścianę.
Selected response from:

Stanisław Bałszan
Grading comment
Serdeczne dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Okno cofnięte podług kafarka/lukarny
Ewelina Celebanska
3Okno jest przesunięte analogicznie do okna dachowego
Stanisław Bałszan


  

Answers


2 days 11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Okno jest przesunięte analogicznie do okna dachowego


Explanation:
Mniemam, że chodzi o okno w ścianie, które z jakichś powodów wystaje przed ścianę.

Stanisław Bałszan
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 24
Grading comment
Serdeczne dzięki

5186 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Okno cofnięte podług kafarka/lukarny


Explanation:
Gaubenfenster to okno zamontowane w kafarku (nazewnictwo kolokwialne używane często przez producentów okien)/lukarnie (nazewnictwo oficjalne), tj. elemencie doświetlającym poddasze. Domniemam, że chodzi o remont poddasza/całego domu, gdzie poddasze wcześniej było nieużytkowe -> teraz dach przerabia się dodając kafarki, a w nich okna, by budynek zachował swój styl, doświetlając jednocześnie pomieszczenia na poddaszu.

Ewelina Celebanska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search