nazwa

Polish translation: placówka certyfikacji pojazdów w

09:39 Oct 18, 2004
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: nazwa
Die TÜV CERT-Zertifizierungsstelle
„Zertifizierungsstelle Kraftfahrt
in der TÜV Kraftfahrt GmbH – TÜV Rheinland Group"
Klet
Polish translation:placówka certyfikacji pojazdów w
Explanation:
TÜV Kraftfahrt GmbH – TÜV Rheinland Group - tego bym już nie tłumaczył, a powyższe ew. też tylko w nawiasie lub w adnotacji. Inaczej mamy znowu słynny Bridgesteel...
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4placówka certyfikacji pojazdów w
Jerzy Czopik
4Zakład Certyfikacji
Zbigniew Zawada
3Jednostka certyfikująca
Maciej Spiewak


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
placówka certyfikacji pojazdów w


Explanation:
TÜV Kraftfahrt GmbH – TÜV Rheinland Group - tego bym już nie tłumaczył, a powyższe ew. też tylko w nawiasie lub w adnotacji. Inaczej mamy znowu słynny Bridgesteel...

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 490
Grading comment
dziękuję

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Jednostka certyfikująca


Explanation:
Die TÜV CERT-Zertifizierungsstelle
„Zertifizierungsstelle Kraftfahrt
in der TÜV Kraftfahrt GmbH – TÜV Rheinland Group"
Jednostka Certyfikująca TÜV CERT
"Jednostka Certyfikująca Kraftfahrt
w TÜV Kraftfahrt GmbH - Grupa TÜV Nadrenia" czy w inny nieco deseń...


Maciej Spiewak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zakład Certyfikacji


Explanation:
ewent. O¶rodek Certyfikacji.


    Reference: http://www.ios.krakow.pl/certyfikacja/certyfikacja002.php3
Zbigniew Zawada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search