Nahaufname

Polish translation: zdjęcie makro

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Nahaufname
Polish translation:zdjęcie makro
Entered by: Dariusz Kozłowski

09:44 May 25, 2004
German to Polish translations [PRO]
Photography/Imaging (& Graphic Arts)
German term or phrase: Nahaufname
Chodzi o fotografie wykonane z bliska.
Alina Brockelt
Zdjęcie makro
Explanation:
Tak to się nazywa w fotografii,
chodzi o zdjęcia np. detali technicznych, roślin, kwiatów, owadów, wykonywane z niewielkiej odległości (zazwyczaj poniżej 50 cm) i odwzorowujące przedmiot zdjęcia często dokładnie w określonej skali np. 1:2 lub nawet w powiększeniu np. 2:1 itd.

Jerzy, masz rację w twoich agree, tylko dlaczego nie umieściłeś swojej odpowiedzi, ona jest prawidłowa.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 14 mins (2004-05-25 11:58:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.fotopolis.pl/index.php?gora=1&lewa=5&archgal=1&nr...
http://www.benchmark.pl/artykuly/aparaty/canon_A80/strona-2....

Selected response from:

Dariusz Kozłowski
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3zbliżenie
Andrzej Mierzejewski
4 +3zbli?enie
Anna Bittner
4Zdjęcie makro
Dariusz Kozłowski


  

Answers


0 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
zbliżenie


Explanation:
chyba najprościej w taki sposób

Andrzej Mierzejewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: zdjecie makro
2 mins

agree  SATRO
3 mins

agree  Ewunia
6 hrs

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
zbli?enie


Explanation:
zdj?cie z bliska, zdj?cie z ma?ej odleg?o?ci

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: zdjecie makro
2 mins
  -> dzi?ki

agree  SATRO
2 mins
  -> takk

agree  Radson
4 mins
  -> dzi?kuj?

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zdjęcie makro


Explanation:
Tak to się nazywa w fotografii,
chodzi o zdjęcia np. detali technicznych, roślin, kwiatów, owadów, wykonywane z niewielkiej odległości (zazwyczaj poniżej 50 cm) i odwzorowujące przedmiot zdjęcia często dokładnie w określonej skali np. 1:2 lub nawet w powiększeniu np. 2:1 itd.

Jerzy, masz rację w twoich agree, tylko dlaczego nie umieściłeś swojej odpowiedzi, ona jest prawidłowa.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 14 mins (2004-05-25 11:58:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.fotopolis.pl/index.php?gora=1&lewa=5&archgal=1&nr...
http://www.benchmark.pl/artykuly/aparaty/canon_A80/strona-2....



Dariusz Kozłowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję bardzo!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search