Flip-Animation [FLIP ANIM.]

Polish translation: animacja klatkowa

07:52 Oct 1, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts)
German term or phrase: Flip-Animation [FLIP ANIM.]
Diese Kamera ermöglicht es Ihnen Laufbild-Dateien von bis zu 20 s durch Verbindung von Bildern zu erstellen, die im
Flip-Animations-Modus aufgenommen wurden.

Beispiel:
Beim Aufnehmen von aufeinander folgenden Bildern des Objektes, indem die Kamera Stück für Stück bewegt und die
Bilder ausgerichtet werden, scheint sich das Objekt zu bewegen.
Gabriela
Polish translation:animacja klatkowa
Explanation:
mysle , ze to o to chodzi. oczekuje potwierdzen... lub zaprzeczen :o)
Selected response from:

Radson
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3animacja tworzona klatka po klatce
SATRO
3animacja klatkowa
Radson


Discussion entries: 4





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
animacja klatkowa


Explanation:
mysle , ze to o to chodzi. oczekuje potwierdzen... lub zaprzeczen :o)


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=ISO-8859-2&q=animacja+k...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bartek: siê wypowiadam - to jest "frame animation" - flipy to osobna dziedzian :-((( Ooops!
5 mins

neutral  SATRO: A zwróci³eœ uwagê, ¿e na googlu wiêkszoœæ odnoœników to: XXX-klatowa animacja, ALBO animacja PO klatkowa :) Ale spieraæ siê nie bêdê :)
10 mins

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
animacja tworzona klatka po klatce


Explanation:
Skromna propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2004-10-01 08:16:00 GMT)
--------------------------------------------------

Ja bym został przy animacji tworzonej klatka po klatce. Już tłumaczę dlaczego. Animacja skokowa to po prostu rodzaj niepłynnej animacji, czyli jeden z efektów używanych przy tworzeniu filmów animowanych i grafiki do gier. Producent mógł właściwie napisać u Ciebie po prostu animacja, ale ten flip dodał chyba dlatego, żeby można było odróżnić sposób tworzenia \"filmu\" tą techniką i techniką tradycyjną (taką możliwość też oferuje to ustrojstwo, na co wskazuje skrót fps użyty w kolejnym pytaniu)...

PS. Może ktoś jeszcze się wypowie :)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bartek: siê wypowiadam - to jest "frame-by-frame". Ooops!
23 mins
  -> Dziêkujê Towarzyszcze za wypwiedŸ :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search