trittschalldämmung

Polish translation: tłumienie odgłosu kroków

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:trittschalldämmung
Polish translation:tłumienie odgłosu kroków
Entered by: masz1

20:44 Apr 10, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Physics / akustyka
German term or phrase: trittschalldämmung
Ulotka na temat: Fußbodenbelag fuer Buro oder Zuhause , Trittschall, Gehschall .
masz1
tłumienie odgłosu kroków
Explanation:
.
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1izolacja akustyczna
bdasler
5tłumienie odgłosu kroków
Maciej Andrzejczak


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tłumienie odgłosu kroków


Explanation:
.

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
izolacja akustyczna


Explanation:
Tak to się określa u niektórych producentów paneli, choć tłumienie ... jest pewnie bardziej precyzyjne.

Czym różni się poprawa akustyczna od izolacji akustycznej?

Poprawa akustyczna to redukcja dźwięków powstających i słyszalnych w tym samym pomieszczeniu np. pod wpływem kroków - efekt stukających paneli. (Raumschall, Gehschall).

Izolacja akustyczna to pochłanianie dźwięków słyszalnych w pomieszczeniu poniżej np. głośna zabawa u sąsiadów. (Trittschall).

bdasler
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogusław Mączka: I jedna i druga odpowiedź, jest poprawna, wg WNT chodzi o izolacyjność (izolację) akustyczną.
7 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search