mitgenommen

Polish translation: wykończona

18:25 Feb 27, 2007
German to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
German term or phrase: mitgenommen
sie sieht mitgenommen aus
Michal Chmielewski
Poland
Polish translation:wykończona
Explanation:
wykończona, zmęczona

Wygląda na wykończoną
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wykończona
Joanna Łuczka
4 +1tu: marnie wyglądasz
Magdalena Silf
4przebita
kocur


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wykończona


Explanation:
wykończona, zmęczona

Wygląda na wykończoną

Joanna Łuczka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: nie doktorat ale tworzę pewną pozycję książkową do nauki j. niemieckiego, gdzie między innymi będzie wiele czasowników zaczynających się na mit + zwroty frazeologiczne z "mit"


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kalikst: "wykonczona" to moze zbyt mocne, ale zmeczona jest ok. BTW: Miachel, piszesz doktorat o czasownikach z "mit"??? ;-)
4 mins
  -> Dzięki! A faktycznie ;-)

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tu: marnie wyglądasz


Explanation:
propo,
żeby nie powiedzieć:
cienko albo: słabo
w zależności od sytuacji


--------------------------------------------------
Note added at 8 Min. (2007-02-27 18:33:27 GMT)
--------------------------------------------------

ona wygląda

Magdalena Silf
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klick
7 mins
  -> dzieki ;) można jeszcze: mizernie, słabiutko itp.itd. ;)))

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przebita


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 1 Tag1 Stunde (2007-02-28 20:09:57 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiście przybita

kocur




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search