Bilderdruckpapier

Polish translation: papier ilustracyjny, papier kreda

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bilderdruckpapier
Polish translation:papier ilustracyjny, papier kreda
Entered by: james18

18:36 Jun 11, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
German term or phrase: Bilderdruckpapier
Innenteil: 144 Seiten (18 Bögen – A2) 135g Bilderdruckpapier, glänzend
Umschlag: 4 Seiten 220 bis 250g Bilderdruck glänzend, außen Hochglanzlackierung
Format: DIN A4, 4/4-farbig
james18
Poland
papier ilustracyjny
Explanation:
http://de.wikipedia.org/wiki/Bilderdruckpapier
pod tym linkiem wyjaśnienie co to jest Bilderdruckpapier
ponieważ określany jest także jako Kunstdruckapier to raczej będzie papier ilustracyjny - patrz http://www.dict.pl/dict?word=papier ilustracyjny&lang=EN
angielskie określenie "art paper"
Selected response from:

sabetka
Grading comment
Dziękuję bardzo za pomoc,
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2papier ilustracyjny
sabetka
4papier fotograficzny
agajan
4papier do druku/drukowania fotografii
Maciek Drobka


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
papier do druku/drukowania fotografii


Explanation:
HTH

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-06-11 18:41:03 GMT)
--------------------------------------------------

ew. ...zdjęć

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
papier ilustracyjny


Explanation:
http://de.wikipedia.org/wiki/Bilderdruckpapier
pod tym linkiem wyjaśnienie co to jest Bilderdruckpapier
ponieważ określany jest także jako Kunstdruckapier to raczej będzie papier ilustracyjny - patrz http://www.dict.pl/dict?word=papier ilustracyjny&lang=EN
angielskie określenie "art paper"

sabetka
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziękuję bardzo za pomoc,

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: albowiem to nie jest opis opakowania papieru do drukarki :-)
24 mins
  -> dzięki

agree  André Lindemann: zgoda
4 days

2 days 14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
papier fotograficzny


Explanation:
papier fotograficzny

agajan
Notes to answerer
Asker: Zleceniodawca podpowiedział mi, że chodzi o papier kreda


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: Oryginal odnosi sie do jakosci papieru, z ktorego wykonana jest ksiazka. KsKsiazek raczej nie drukuje sie na papierze fotograficznym.
1 day 2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search