Praxisbericht

Polish translation: raport ewaluacyjny

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Praxisbericht
Polish translation:raport ewaluacyjny
Entered by: Tomasz Sieniuć

11:46 Oct 1, 2007
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Science (general)
German term or phrase: Praxisbericht
"Neben Fachvorträgen und Praxisberichten rundet eine Präsentation deutscher und polnischer Unternehmen und Institutionen der Agrarwirtschaft dieses Forum ab."
Przedsiębiorcy wygłoszą "Praxisberichte": Relacja ze zdobytego doświadczenia?, raport z własnego życia zawodowego? - coś nic mi tu nie brzmi. A może jest jakieś specjalistyczne określenie?
skowronek
Germany
raport ewaluacyjny
Explanation:
Chodzi tutaj o raport, w którym oceniono wyniki jakichś działań w danym przedsiębiorstwie.
Przykłady: Wpływ dopłat unijnych na standard życia trzody chlewnej, wpływ nowych technologii na produktywność zakładu etc. Celem takiego raportu jest przedstawienie konkretnych wyników na podstawie doświadczeń danej firmy.

http://www.prozeus.de/prozeus/praxis/index.htm
Selected response from:

Tomasz Sieniuć
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4raport ewaluacyjny
Tomasz Sieniuć
3raport z działalności
Fiolka


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
raport z działalności


Explanation:
propozycja
raport / sprawozdanie z prowadzonej działalności

Fiolka
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Dziękuję!


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
raport ewaluacyjny


Explanation:
Chodzi tutaj o raport, w którym oceniono wyniki jakichś działań w danym przedsiębiorstwie.
Przykłady: Wpływ dopłat unijnych na standard życia trzody chlewnej, wpływ nowych technologii na produktywność zakładu etc. Celem takiego raportu jest przedstawienie konkretnych wyników na podstawie doświadczeń danej firmy.

http://www.prozeus.de/prozeus/praxis/index.htm

Tomasz Sieniuć
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję!
Notes to answerer
Asker: A właśnie, coś podejrzewałam, że w trawie głośniej piszczy!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search