je vier Single-Floatingpoints

Polish translation: z czterema pojedynczymi wartościami zmiennopozycyjnymi

20:32 Jan 26, 2004
German to Polish translations [PRO]
Science
German term or phrase: je vier Single-Floatingpoints
Befehl XXX liefert bei einem SIMD-Operanden mit je vier Single-Floatingpoints zwei mal den ersten Wert und zwei mal den dritten Wert zurück.

Rozkaz XXX zwraca przy argumencie SIMD ...
no w³aœnie, tego nie wiem.
Andrzej Lejman
Polish translation:z czterema pojedynczymi wartościami zmiennopozycyjnymi
Explanation:
floating point to coś zmiennopozycyjne, podobno nie wolno mylić tego pojęcia ze zmiennoprzecinkowe
single bez dwóch zdań oznacza pojedynczy

a moim zdaniem ten floating point trzeba uzupełnić słowem wartość, no bo argument (operand) zawiera przecież jakieś wartości...

To tylko taka sobie próba analizy na zimno, bo tak naprawdę to nie wiem, ale może jako trop...

KONFIDENCJA: BARDZO LOW ;)

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-01-26 20:51:13 GMT)
--------------------------------------------------

Ja tam nie jestem znów taki dobry w te klocki, ale sprawdzałem tego Floating Pointa BT-info, któremu nota bene dosyć ufam i znalazłem tam co następuje:
http://cgi.btinfo.com.pl/cgi-bin/szukaj.pl?text=floating poi...

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2004-01-26 21:14:00 GMT)
--------------------------------------------------

No i oczywiście z \"każdorazowo\" :)
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
No i dziękuje bardzo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2kazdorazowo czterema pojedynczymi wartosciami
Jerzy Czopik
1z czterema pojedynczymi wartościami zmiennopozycyjnymi
SATRO


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kazdorazowo czterema pojedynczymi wartosciami


Explanation:
zmiennoprzecinkowymi

Spojrz pod te linki, moze sam wpadniesz na lepszy pomysl:
http://www.comnets.rwth-aachen.de/doc/gnu/binutils/as_39.htm...
http://www.comnets.rwth-aachen.de/doc/gnu/binutils/as_74.htm...


    Reference: http://www.comnets.rwth-aachen.de/doc/gnu/binutils/as_132.ht...
    Reference: http://www.comnets.rwth-aachen.de/doc/gnu/binutils/as_84.htm...
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229

7 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
z czterema pojedynczymi wartościami zmiennopozycyjnymi


Explanation:
floating point to coś zmiennopozycyjne, podobno nie wolno mylić tego pojęcia ze zmiennoprzecinkowe
single bez dwóch zdań oznacza pojedynczy

a moim zdaniem ten floating point trzeba uzupełnić słowem wartość, no bo argument (operand) zawiera przecież jakieś wartości...

To tylko taka sobie próba analizy na zimno, bo tak naprawdę to nie wiem, ale może jako trop...

KONFIDENCJA: BARDZO LOW ;)

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-01-26 20:51:13 GMT)
--------------------------------------------------

Ja tam nie jestem znów taki dobry w te klocki, ale sprawdzałem tego Floating Pointa BT-info, któremu nota bene dosyć ufam i znalazłem tam co następuje:
http://cgi.btinfo.com.pl/cgi-bin/szukaj.pl?text=floating poi...

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2004-01-26 21:14:00 GMT)
--------------------------------------------------

No i oczywiście z \"każdorazowo\" :)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3361
Grading comment
No i dziękuje bardzo.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search