Haltegurt

Polish translation: szelki bezpieczeństwa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Haltegurt
Polish translation:szelki bezpieczeństwa
Entered by: Mariusz Wstawski

13:50 Jun 13, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Sports / Fitness / Recreation / TreeMagic - urządzenie do prac wysokościowych
German term or phrase: Haltegurt
Verbindungsmittel für Haltegurte nach EN 358 (Halteseil)

Wird das Verbindungsmittel für Haltegurte ohne Verbindungselemente (Karabiner) ausgeliefert, müssen die eingesetzten Verbindungselemente (Karabiner) der EN 362 entsprechen und sind an der Anschlagendverbindung und an der Längeneinstellung (Seilkürzer) zu befestigen.
Mariusz Wstawski
Poland
szelki bezpieczeństwa
Explanation:
Jeżeli rzecz dotyczy zabezpieczenia przy pracach na wysokości, to właśnie takiego terminu się używa. Szelki składają się z pasów i być może takiej części składowej szelek bezpieczeństwa ten opis dotyczy.
Selected response from:

Sylwia Lewinska
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4szelki bezpieczeństwa
Sylwia Lewinska
3pas mocujący
Jerzy Czopik


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pas mocujący


Explanation:
propozycja

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szelki bezpieczeństwa


Explanation:
Jeżeli rzecz dotyczy zabezpieczenia przy pracach na wysokości, to właśnie takiego terminu się używa. Szelki składają się z pasów i być może takiej części składowej szelek bezpieczeństwa ten opis dotyczy.

Example sentence(s):
  • Szelki bezpieczeństwa P-10 wykonane są z odcinków taśm poliamidowych tkanych o szerokości 44 mm. Górna część szelek (pasy barkowe) została wykonana z taśm w kolorze pomarańczowym, natomiast dolna (pasy udowe) - z taśm w kolorze niebieskim.
Sylwia Lewinska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search