Joggingleine

Polish translation: smycz sportowa/joggingowa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Joggingleine
Polish translation:smycz sportowa/joggingowa
Entered by: skowronek

12:04 Mar 20, 2008
German to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
German term or phrase: Joggingleine
Nazwa produktu, który składa się ze smyczy dla psa przypinanej do paska mocowanego w pasie podczas jazdy na rowerze, biegania itp.
"Leine stufenlos verstellbar von ca. 100-130 cm, mit Handschlaufe und praktischem Expander".
skowronek
Germany
smycz sportowa/joggingowa
Explanation:
smycz sportowa/joggingowa

http://www.patentopet.com/patentopetenglisch/Katalog-PL.pdf

smycz do (rekreacyjnego) biegania z psem



--------------------------------------------------
Note added at 6 Stunden (2008-03-20 18:19:19 GMT)
--------------------------------------------------

Primo podany poniżej link drugiej odpowiedzi wskazuje na dokładnie ten sam katalog, który sam zalinkowałem.

Secundo to, ze jakiś katalog w polskiej wersji użył takich przekładów, nie jest powodem do traktowania go jako biblię. Zanim te wyrażenia trafią do słownika języka polskiego, nieco wody w Labie upłynie.

Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2smycz sportowa/joggingowa
Crannmer
4smycz joggingowa
DagHol


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
smycz joggingowa


Explanation:
rzuć okiem na poniższy link do katalogu firmy sprzedającej takie ustrojstwa , gdzie jest i opis i zdjęcie; zaznaczona jest też różnica między smyczą joggingową a sportową

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-03-20 17:16:50 GMT)
--------------------------------------------------

tam znajdziesz też słownictwo do Handschlaufe!


    Reference: http://www.acana.com.pl/userfiles/File/Katalog-PL.pdf
DagHol
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
smycz sportowa/joggingowa


Explanation:
smycz sportowa/joggingowa

http://www.patentopet.com/patentopetenglisch/Katalog-PL.pdf

smycz do (rekreacyjnego) biegania z psem



--------------------------------------------------
Note added at 6 Stunden (2008-03-20 18:19:19 GMT)
--------------------------------------------------

Primo podany poniżej link drugiej odpowiedzi wskazuje na dokładnie ten sam katalog, który sam zalinkowałem.

Secundo to, ze jakiś katalog w polskiej wersji użył takich przekładów, nie jest powodem do traktowania go jako biblię. Zanim te wyrażenia trafią do słownika języka polskiego, nieco wody w Labie upłynie.



Crannmer
PRO pts in category: 32
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sebastian Kruszelnicki
4 hrs
  -> thx

agree  DagHol: ojej, mocne słowa! o tym, jak traktować słownictwo z katalogów, reklam, itp. wie każdy doświadczony tłumacz, ale oczywiście uwaga Crannmera może być cenna dla początkujących w tym fachu.
1 day 20 hrs
  -> thx




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search