Drehteller

Polish translation: talerz obrotowy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Drehteller
Polish translation:talerz obrotowy
Entered by: Waldemar Fortuna

10:01 Apr 10, 2008
German to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
German term or phrase: Drehteller
Wyposażenie/cechy? Chi-Massagegerät:
"...
- Fernbedienung
- Drehteller
- Sitzkissen"
Czy chodzi o coś na czym się siedzi? Czy raczej to jest pod tym urządzeniem do masażu (stóp i podudzi)?
skowronek
Germany
talerz obrotowy
Explanation:
w urządzeniach sportowych coś takiego występuje, do ćwiczenia mięsni skośnych brzucha
Selected response from:

Waldemar Fortuna
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Talerz obrotowy, twister obrotowy
Dariusz Prochotta
4Twister (obrotowy)
patryk80
3talerz obrotowy
Waldemar Fortuna


Discussion entries: 2





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
talerz obrotowy


Explanation:
w urządzeniach sportowych coś takiego występuje, do ćwiczenia mięsni skośnych brzucha

Example sentence(s):
  • Przyrząd do ćwiczeń mięśni brzucha i talii oraz masażu stóp. Zawiera magnetyczne elementy (wtopione w obrotowy talerz)

    Reference: http://www.sportbiznes.pl/index.php?act=market_news&sub=view...
Waldemar Fortuna
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Twister (obrotowy)


Explanation:
lub rzadziej krążek obrotowy. Tak to jest najczęściej nazywane:)

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-04-10 11:02:55 GMT)
--------------------------------------------------

Ups! Sorrrry nie doczytałem pytania - to nie sprzęt do masażu, a na siłownię:)

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-04-10 11:06:29 GMT)
--------------------------------------------------

Chociaż też są wersje siedzące z uchwytami, no ale pilota do tego to w życiu nie widziałem:)

patryk80
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Talerz obrotowy, twister obrotowy


Explanation:
Chyba tak to wygląda - na tym trzeba się położyć, ha, ha


    Reference: http://cgi.ebay.de/CHI-Maschine-Massage_W0QQitemZ22022112793...
Dariusz Prochotta
Germany
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search