Start-Ziel-Sieg

Polish translation: zwyciestwo po prowadzeniu od startu do mety

12:36 Dec 14, 2009
German to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / Fußball
German term or phrase: Start-Ziel-Sieg
Die Mannschaft aus ... legte bei schlechten Platzverhältnissen einen eindrucksvollen Start-Ziel-Sieg hin.
Natalia Ludewig
Germany
Polish translation:zwyciestwo po prowadzeniu od startu do mety
Explanation:
zespol X odniosl zwyciestwo... prowadzac (bezapelacyjnie) od startu do mety

--------------------------------------------------
Note added at   51 min (2009-12-14 13:28:15 GMT)
--------------------------------------------------

jeszcze inaczej: od pierwszego do ostatniego gwizdka

zespol X odniosl zwyciestwo... prowadzac od pierwszego do ostatniego gwizdka
-----------------------------
z drugiej strony prowadzenie od pierwszego do ostatniego gwizdka, czy tez od początku do końca (wersja Macieja) wymagaloby - scisle borac - strzelenia bramki w 1 sekundzie meczu, co jest chyba nieosiagalnym rekordem... :-)
Selected response from:

marpski
Grading comment
druga mozliwosc "od pierwszego do ostatniego gwizdka" jest moim zdaniem najlepsza.
dziekuje bardzo za pomoc:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zwyciestwo po prowadzeniu od startu do mety
marpski
3od początku do końca
Maciej Andrzejczak


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
od początku do końca


Explanation:
np tak. prowadząc od początku do końca w świetnym stylu,

proszę spojrzeć na przykład nr 3 tutaj
http://www.linguee.com/search?direction=auto&query=Start-Zie...

Maciej Andrzejczak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Eigenplane: proponowałbym jednak poniżej podany przykład - od pierwszego do ostatniego gwizdka
1 hr

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zwyciestwo po prowadzeniu od startu do mety


Explanation:
zespol X odniosl zwyciestwo... prowadzac (bezapelacyjnie) od startu do mety

--------------------------------------------------
Note added at   51 min (2009-12-14 13:28:15 GMT)
--------------------------------------------------

jeszcze inaczej: od pierwszego do ostatniego gwizdka

zespol X odniosl zwyciestwo... prowadzac od pierwszego do ostatniego gwizdka
-----------------------------
z drugiej strony prowadzenie od pierwszego do ostatniego gwizdka, czy tez od początku do końca (wersja Macieja) wymagaloby - scisle borac - strzelenia bramki w 1 sekundzie meczu, co jest chyba nieosiagalnym rekordem... :-)



    Reference: http://www.cdbaby.com/cd/volkmarklien4
marpski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
druga mozliwosc "od pierwszego do ostatniego gwizdka" jest moim zdaniem najlepsza.
dziekuje bardzo za pomoc:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
14 mins
  -> thx :-)

disagree  Maciej Andrzejczak: zaraz, zaraz - co oznacza pojęcie "meta" w futbolu?
15 mins
  -> "Start-Ziel-Sieg" uzywa sie zazwyczaj przy opisach wszelkcih wyscigow. Ale masz racje, w tym wyjatkowym wypadku jest to okreslenie nieadekwatne.

neutral  Eigenplane: mówiąc szczerze nie podoba mi się to określenie - od pierwszego do ostatniego gwizdka brzmi znacznie lepiej
1 hr
  -> thx :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search