Saugverschluss

Polish translation: zamknięcie typu push-pull

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Saugverschluss
Polish translation:zamknięcie typu push-pull
Entered by: Katarzyna Rozentalska-Szlachta

06:59 May 22, 2012
German to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
German term or phrase: Saugverschluss
Kontekst: "praktische Trinkflache mit Saugverschluss"

Z góry dziękuję!
Katarzyna Rozentalska-Szlachta
Germany
zamknięcie typu Push-Pull
Explanation:
polscy producenci nakrętek i zamknięć do butelek takiego właśnie pojęcia z angielskiego używają

Selected response from:

Marek Hajdukowicz
Poland
Grading comment
Jeszcze raz dziękuję za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zamknięcie typu Push-Pull
Marek Hajdukowicz
4ustnik (ewent. smoczek)
Dariusz Rabus


Discussion entries: 5





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ustnik (ewent. smoczek)


Explanation:
Bidon z ustnikiem.
Po polsku nie powiemy, że ze smoczkiem, jeśli to np. bidon kolarski, sportowy. Chyba, że chodzi o bidon dla dzieci, to wtedy ze smoczkiem.

Dariusz Rabus
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zamknięcie typu Push-Pull


Explanation:
polscy producenci nakrętek i zamknięć do butelek takiego właśnie pojęcia z angielskiego używają



Marek Hajdukowicz
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Jeszcze raz dziękuję za pomoc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search