EU-Gesamtmix

Polish translation: test mieszany

05:51 May 8, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / Fahrzeugtechnik
German term or phrase: EU-Gesamtmix
Witam oto kontekst:
Wie etwa in Verbindung mit dem Polo oder Golf bekannt, bietet auch dieser TDI exzellente Verbrauchswerte: Im EU-Gesamtmix sind es lediglich 5,9 Liter Dieselkraftstoff pro 100 Kilometern, dank 60 Litern Tankinhalt ist eine theoretische Reichweite von 1.000 Kilometern möglich.
SATRO
Poland
Polish translation:test mieszany
Explanation:
NOWY FIAT SEICENTO SCHUMACHER
... 0-100 km/h [s] 13,5 Prędkość maksymalna [km/h] 150 Zużycie paliwa test miejski
[dm3/100km] 8,8 test pozamiejski [dm3/100km] 5,2 test mieszany [dm3/100km] 6 ...
mailer.polmozbyt.katowice.pl/fi-seice/seic-schumi.html

auto moto
... wysokość [mm] 1265 Objętość skokowa [cm3] 1748 Zużycie paliwa: test miejski
[dm3/100km] 11,6 test pozamiejski [dm3/100km] 6,5 test mieszany [dm3/100km] 8 ...
www.autopartner.auto.pl/strony_gazety_wydanie_9_2002/ strona9wydanie92002.htm
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Z kontekstu wynika, że ta odpowiedź jest tebeściakiem - poczwórna emisja spalin idzie na konto A.L.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3test mieszany
Andrzej Lejman
3 -1w ogólnym przekroju unijno-europejskim
Zbigniew Zawada
3 -1europejska mieszanka/mieszanina
Grzegorz Cygan (X)


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
europejska mieszanka/mieszanina


Explanation:
Tylko sie domyslam, ze chodzi o wszystkie rodzaje paliw (ogol) dopuszczone do obrotu w UE, wzgl. o ogol rodzajow samochodow (z punktu widzenia dopuszczalnych dla nich rodzajow paliw).

Grzegorz Cygan (X)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 454

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: no nie
21 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
w ogólnym przekroju unijno-europejskim


Explanation:
Ja tu jednak nie widzę żadnych mieszanek paliwowych, tylko odniesienie do ¶redniej europejskiej.

Ale jeszcze wypiłem porannej kawy....

ZZ

Zbigniew Zawada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 509

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: no te¿ nie
6 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
test mieszany


Explanation:
NOWY FIAT SEICENTO SCHUMACHER
... 0-100 km/h [s] 13,5 Prędkość maksymalna [km/h] 150 Zużycie paliwa test miejski
[dm3/100km] 8,8 test pozamiejski [dm3/100km] 5,2 test mieszany [dm3/100km] 6 ...
mailer.polmozbyt.katowice.pl/fi-seice/seic-schumi.html

auto moto
... wysokość [mm] 1265 Objętość skokowa [cm3] 1748 Zużycie paliwa: test miejski
[dm3/100km] 11,6 test pozamiejski [dm3/100km] 6,5 test mieszany [dm3/100km] 8 ...
www.autopartner.auto.pl/strony_gazety_wydanie_9_2002/ strona9wydanie92002.htm

Andrzej Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3752
Grading comment
Z kontekstu wynika, że ta odpowiedź jest tebeściakiem - poczwórna emisja spalin idzie na konto A.L.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zbigniew Zawada: no jasne, chyba za wcze¶nie wystartowa³em. ZZ
1 hr

agree  james18
10 hrs

agree  Zbigniew Balawender
13 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search